وعده‌های جدید رسول‌پناه برای پرسپولیسی‌ها!

سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد در حال رایزنی و مذاکره با دو مدافع تیم برای تمدید و ادامه همکاری هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه،  مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که طی صحبت هایی که با بشار رسن داشته‌اند به این هافبک عراقی تاکید شده با توجه به قرارداد و نیاز تیم، اجازه جدایی به او داده نخواهد شد. سرپرست پرسپولیس همچنین اعلام کرده که مذاکرات برای ادامه همکاری با شجاع خلیل زاده و محمد نادری هم دنبال خواهد شد.

سرپرست پرسپولیس درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ اینطور توضیح داده است: انشاالله که چیزی پرسپولیس را تهدید نکند و ما بر حسب وظیفه ای که داریم این مساله حل شود و خیال هواداران راحت شود. همه هواداران ناراحت هستند و ما پیگیر موضوع هستیم.

وی درباره جلسه با بشار رسن گفت: باشگاه مخالف صد درصد جدایی ایشان است. ما به ایشان اعلام کردیم و او قرارداد دارد و نمی تواند برود. من دیشب هتل رفتم و حال‌شان را پرسیدم و اعلام کردم که باشگاه صد درصد مخالف جدایی ایشان است و باید به قراردادش پایبند باشد. باشگاه نمی تواند موافقت کند با جدایی و نه اینکه می گذارد. باشگاه در این قضیه جدی است. تیم در شرایط قهرمانی است و نمی تواند با این موضوع موافقت کند.

سرپرست پرسپولیس درباره غیبت بشار در تمرین دو روز اخیر نیز گفت: او اعلام کرد که چند روز باید به عراق برود تا مراسم سالگرد مادر مرحومه‌اش را پیگیری کند.

رسول پناه در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مخالفت با این انتقال گفت: ما به باشگاه قطری نامه زدیم و به آنها اعلام کردیم که حرکت شان اشتباه بوده. از این باشگاه قطری هم به خاطر اغوای بازیکنی که با ما قرارداد دارد شکایت هم کرده ایم. وقتی قرارداد دارد و جاری است حق ندارد مذاکره کند. به تعهدات قراردادش هم عمل کردیم و او نیز دیدید که اعلام کرد باشگاه به تعهدات عمل کرده است.

وی درباره موضوع مربوط به نادری و … نیز گفت: منتظر آقای نادری هستیم تا امروز بیاید. انشاالله آقای شجاع هم قرار است مذاکره کنیم. به هرحال او را راضی خواهیم کرد. او یکی از بازیکنان خوب و باانگیزه ماست و تمام تلاش ما این خواهد بود که این بازیکن توافق برسیم.

رسول پناه در پایان درباره ماجرای مذاکره نادری با استقلال نیز گفت: ما با مدیربرنامه او در ارتباط هستیم و منتظر هستیم تا او بیاید. مدیربرنامه او اعلام کرده که امروز می آید و اینکه می گویند با استقلال مذاکره کرده را اطلاعی ندارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.