قیمت آیفون ۱۳ در فروشگاه‌های آنلاین

هنوز یک ماه از رونمایی آیفون ۱۳ نگذشته که این مدل گوشی در بازار ایران موجود شده و می‌توان این گوشی را از فروشگاه‌های آنلاین هم خرید. اما قیمت آیفون ۱۳ بسیار متغیر است؛ از ۲۵ تا ۹۶ میلیون تومان.

به گزارش تازه‌نیوز، اواخر شهریور ماه بود که شرکت اپل از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس رونمایی کرد. حالا ظرف کمتر از یک ماه از آن تاریخ، انواع مدل‌های آیفون در ایران موجود است و برخی از فروشگاه‌های آنلاین هم این گوشی را می‌فروشند.

قیمت آیفون ۱۳ در بازار ایران چقدر است؟ به نقل از تجارت‌نیوز، بسته به مدل آیفون ۱۳ و ظرفیت حافظه گوشی، قیمت آیفون ۱۳ در بازار ایران متغیر است. از ۲۵میلیون تا ۹۶میلیون تومان. بر اساس آگهی فروش یکی از فروشگاه‌های آنلاین، گران‌ترین فروشنده گوشی آیفون ۱۳ آن را حدود ۹۶میلیون تومان قیمت گذاشته است. این قیمت مربوط به گوشی آیفون ۱۳ پرو با حافظه یک ترابایت است. ارزانترین مدل گوشی آیفون ۱۳ هم در بازار ایران حدود ۲۵ میلیون تومان است. این قیمت مربوط به آیفون مینی با ظرفیت ۱۲۸ گیگ و رم چهار گیگ است.

پیش از این باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی اعلام کرده بود که تا تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ تنها ۹۶۹ عدد از سری جدید آیفون ۱۳ وارد بازار ایران شده است.در این گزارش عنوان شده بود که این گوشی‌ها از طریق مسافران وارد شده است. همچنین برخی از فروشندگان موبایل گفته بودند گوشی‌های آیفون ۱۳ واردشده به ایران بدون کد رجیستری است و فرد باید خودش هزینه فعالسازی را به شخصی که آن را وارد کرده است بپردازد یا این‌که منتظر بماند تا شرکتی، هزینه رجیستری آن را پرداخت کند در غیر این صورت بعد از یک ماه عملا بدون استفاده می‌شود. اما حالا این گوشی در برخی فروشگاه‌های آنلاین هم در دسترس است.

نکته جالب این که در هنگام خرید مدل‌های مختلف آیفون ۱۳، مشخص می‌شود که تنها یک عدد از گوشی مد نظر در انبار موجود است. مساله‌ای که نشان می‌دهد واردات گوشی آیفون ۱۳ به ایران هنوز جدی نیست و احتمالا گوشی‌های وارداتی به صورت مسافری وارد شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.