جزئیات خودسوزی یک ایثارگر مقابل بنیاد شهید

یک فرد ایثارگر صبح امروز با مراجعه به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد قصد خودکشی از پشت بام ساختمان آن اداره را داشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، صبح امروز در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک نفر جلوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار این عکسی مبنی بر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان ضمن تایید این حادثه گفت: یک نفر ایثارگر صبح امروز سه‌شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می‌کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می‌گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد برمی‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند. پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی خودسوزی فرزند شهید

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در این استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل‌انگاران را صادر کرد.

وی ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهارکرد: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آن‌ها دفاع از آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد و تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت  بی‌توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد. وی به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد که بی توجهی به مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ورود اداره کل  بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و بیان کرد: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به او گزارش شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.