روایت آرمان از پنج‌ بار رفتن تا یک قدمی اعدام

آرمان عبدالعالی گفت: می‌خواهم از آن‌ها بابت اتفاق تلخی که افتاده عذرخواهی کنم. با تصمیم اشتباهی که من گرفتم هم به آن‌ها و هم به خانواده خودم و هم به خودم ظلم کردم. واقعا از پدر و مادر غزاله می‌خواهم که شانس دوباره‌ای برای زندگی‌کردن به من بدهند و من را ببخشند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از همشهری، ماجرای «آرمان و غزاله» روایت تلخی است که این روز‌ها همه درباره آن صحبت می‌کنند و پیگیر سرنوشت پرونده هستند. ماجرای دختر و پسری نوجوان که به قتل غزاله به‌دست آرمان انجامید و حالا آرمان در زندان سرنوشت نامعلومی دارد؛ «بخشش یا قصاص؟» او در یک‌ماه اخیر ۵بار برای اجرای حکم به قرنطینه زندان رجایی‌شهر منتقل شده، اما هر ۵مرتبه با به تعویق افتادن زمان اجرای حکم، مهلت تازه‌ای برای ادامه زندگی به‌دست آورده است.

آرمان دیگر آن پسر سال۹۲ نیست. زندان و «ثانیه‌های کشنده انتظار در قرنطینه» از او جوانی تکیده ساخته است. آرمان روز گذشته در گفت‌وگویی از آخرین وضعیت پرونده‌اش صحبت کرد و بار دیگر از پدر و مادر غزاله خواست تا او را ببخشند. این مقدمه گفت‌وگوی تلفنی ما با او بود. گفت‌وگویی که اینطور آغاز شد: «من از زندان رجایی‌شهر تماس می‌گیرم. شما خبرنگار روزنامه همشهری هستید؟ آرمان عبدالعالی را می‌شناسید؟ او کنار من است و می‌خواهد با شما صحبت کند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.