بریتنی اسپیرز رسماً آزاد شد!

بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ، از قیمومیت ۱۳ ساله پدرش آزاد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از بی‌بی‌سی، روز جمعه قیمومیتی که در سال ۲۰۰۸ توسط یک قاضی در لس‌آنجلس به پدر بریتنی اسپیرز محول شده بود پایان یافته اعلام شد.

این قیمومیت در ۱۳ سال گذشته بسیاری از جنبه‌های زندگی بریتنی اسپیرز را تحت کنترل پدرش درآورده بود.

پدر بریتنی اسپیرز بر اساس این قیمومیت در مورد امور مالی، حرفه‌ای و زندگی شخصی او از جمله امکان دیدارش با پسران نوجوانش و ازدواج مجددش حق اعمال نفوذ داشت.

هواداران اسپیرز برای حمایت از این خواننده در مقابل دادگاه لس‌آنجلس تجمع کرده بودند.

پدر بریتنی اسپیرز گفته است این قیمومیت “ضروری” بوده، اما اکنون زمان آن رسیده که دخترش “کنترل زندگی خود را دوباره در دست بگیرد. ”

وکلای جیمی اسپیرز، پدر این خواننده پاپ، پیشتر به دادگاه گفته بودند که زندگی بریتنی اسپیرز در آن زمان از لحاظ جسمی، عاطفی، روانی و مالی در مخمصه بوده است.

خواننده آهنگ‌های معروفی مانند یک بار دیگر و سمی روز دوشنبه در حساب اینستاگرام خود به ۳۵ میلیون دنبال‌کننده‌اش گفت “در زندگی‌ام برای هیچ چیز این‌قدر دعا نکرده بودم. می‌دانم از سر عصبانیت حرف‌هایی در اینستاگرام زده‌ام، اما من هم انسانم و مطمئنم اگر شما هم جای من بودید همین احساس را داشتید.

این ستاره موسیقی در ماه ژوئن از قاضی خواست که به این حکم، که باعث سواستفاده شده و به او آسیب زده، پایان دهد.

او که از راه دور و از طریق ویدیو کنفرانس در این دادگاه شرکت کرده بود گفت در این مدت برخلاف خواسته‌اش به او مواد مخدر داده‌اند و او را به اجرای موسیقی وا داشته‌اند. این ستاره پاپ گفت در پی ازدواج مجدد مانع از بارداری او شده‌اند.

شهادت او باعث شد پدرش بالاخره بپذیرد که از قیمومیت او بگذرد.

از این نوع قیمومیت در مواردی استفاده می‌شود که فرد به دلیل بیماری روان توان تصمیم‌گیری درست در زندگی خود را ندارد.

روز جمعه در پی رای مثبت یک قاضی دادگاه عالی شهر لس آنجلس به نفع این خواننده، هیچ کدام از طرفین پرونده با این تصمیم مخالفت نکردند.

قرار است یک جلسه استماع دیگر برای هشت دسامبر برگزار شود تا مسائل مالی باقی مانده حل و فصل شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.