اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی می‌ماند؟

در مورد قرارداد فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ قبلا گفته می شد این قرارداد مرحله به مرحله است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، پیش از این عنوان می شد قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال مرحله به مرحله است بدین نحو که اگر از هر مرحله صعود کنیم قرارداد او برای مرحله بعدی تمدید می شود اما بعدها عنوان شد که او تا پایان جام جهانی قطر قرارداد دارد. با این حال باید دید در صورت حضور تیم ملی در جام جهانی که احتمالش هم خیلی زیاد است، گارانتی و تضمینی برای ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی وجود دارد یا نه؟

بسیاری از کارشناسان می گویند اگر اسکوچیچ تیم ملی ایران را بدون باخت به جام جهانی ببرد، دست زدن به ترکیب نیمکت تیم ملی سخت می شود و فدراسیون با همین مربی تیم ملی را قطر می برد. ازطرفی غائله مهدی طارمی نشان داد که اسکوچیچ اقتدارلازم را ندارد و حداقل این که بعضی از بازیکنان خیلی اورا قبول ندارند و این بعضی ها بازیکنان بزرگی هم هستند.

با تمام این اوصاف نتایج سرمربی کروات تیم ملی در آینده کاری او خیلی تاثیر دارد و مثلا اگرتیم ملی با یکی دو باخت به جام جهانی برسد شاید اسکوچیچ رنگ قطر را نبیند چرا که تضمینی وجود ندارد که او حتما در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند هرچند که احتمال این مساله که او در خود جام جهانی بماند هم اصلا منتفی نیست.

در تیم ملی بازیکنان خیلی تاثیرگذارند. بازیکنانی که با کی روش خیلی خوب بودند اما ویلموتس را نپسندیدند و حالا به نظر می رسد عده ای از آنها با اسکوچیچ خوبند و عده ای قلیل هم علیه او هستند. این که شاکله اصلی تیم ملی بخواهد اسکوچیچ بماند یا نه، خیلی مهم است و می تواند آینده نیمکت تیم ملی را هم تعیین کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.