یک تراکتوری گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس!

طی روزهای گذشته از محمد علیپور مدیرعامل اسبق تراکتور به عنوان گزینه جدید وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس نام برده شد.

به گزارش تازه نیوز، دوران ۳ ماهه سرپرستی سیدمجید صدری در باشگاه پرسپولیس سه شنبه به پایان رسید و حالا همه منتظرند ببینند وزارت ورزش چه تصمیمی درباره مدیریت این باشگاه خواهد گرفت. آیا حمید سجادی دوران سرپرستی صدری را تمدید خواهد کرد یا اینکه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه را معرفی می‌کند. مجید صدری که گفته می‌شود دوست دارد مدیرعامل پرسپولیس شود، در این مدت تلاش زیادی انجام داده تا بتواند رضایت وزارت ورزش را برای این مهم کسب کند. جدا از پرداخت مطالبات فصل گذشته پرسپولیسی‌ها، او ۲۰ درصد از قرارداد این فصل شاگردان یحیی را پرداخت کرده و به دنبال واریز کل مطالبات گابریل کالدرون به حساب او بود که این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

او کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس را هم انتخاب کرده و امیدوار است که نظر سجادی به او برای مدیرعاملی پرسپولیس، مثبت باشد منتهی برخی اخبار حاکی از آن است که سجادی اگر چه روی صدری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس و حتی رئیس هیات مدیره نظر دارد اما هنوز برای اینکه او را به عنوان جانشین جعفر سمیعی انتخاب کند، به نتیجه قطعی نرسیده است و شاید به این دلیل بود که در روزهای گذشته از محمد علیپور مدیرعامل اسبق تراکتور به عنوان گزینه جدید وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس نام برده شد. خبری که البته علیپور آن را تائید نکرد.حالا باید منتظر ماند و دید که سجادی نهایتا چه تصمیمی درباره تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس خواهد گرفت چرا که همین الان هم هواداران پرسپولیس، از وزارت ورزش ناراحتند که چرا هنوز تکلیف مدیرعامل جدید باشگاه را مشخص نکرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.