می‌خواهم اولین زن مسلمان UFC باشم/ مک گرگور و حبیب را دنبال می‌کنم

الهه منصوریان یک هدف مهم دارد و آن هم این است که بتواند در بالاترین سطح UFC رقابت کند. او یک حامی دارد و آن هم رز ناماجوناس قهرمان سبک وزن UFC زنان در آمریکا است.

به گزارش تازه نیوز، الهه منصوریان در پاسخ به این سوال که با دانا وایت رئیس سازمان UFC چه صحبتی دارد گفت: اگر مرا برای حضور در UFC انتخاب کنید، تنها و تنها ورزشکار زن مسلمانی خواهم بود که می تواند نماینده یک قشر بزرگی باشد. در حال حاضر هیچ زن مسلمانی در UFC وجود ندارد. من می‌توانم حضور داشته باشم و می‌توانم با حجابم بجنگم و می توانم همه آن مسلمانان را به جایگاهی که مد نظرم است بیاورم تا در UFC شرکت کنند و این می تواند درآمد بیشتری برای UFC به ارمغان بیاورد و UFC می تواند از این طریق گسترش یابد. من فکر می کنم این ایده ای است که به وقوع خواهد پیوست. من قول خواهم داد که می توانم در آوردن کمک های مالی برای UFC نقش داشته باشم. من از آن پول نمی خواهم. من فقط می خواهم که در این رقابت ها باشم. من می خواهم نماینده جهان اسلام باشم.

این مطالب را هم از دست ندهید:

UFC در حال حاضر به هر مبارز یک Fight Kit یا یونیفورمی که همه مبارزان می پوشند ارائه می دهد. از نظر شکل ظاهری می توان برای ورزشکاران مسلمان استثنا قائل شد و لباس های محجبه را برای آنها فراهم کرد.

الهه منصوریان در ادامه گفت: من UFC را دنبال می کنم. سعی می کنم مبارزه ها را تماشا کنم. من واقعا فکر می‌کنم این برای من مهم است، زیرا تمام دنیا UFC را تماشا می‌کنند و من به عنوان یک زن مسلمان می‌توانم خودم این کار را انجام دهم. این کار من است و می خواهم دنیا آن را ببیند. در جهان اسلام و همچنین برای ایرانیان این کار بسیار بزرگ است. من الان در MMA تمرین می کنم. خیلی سخت است واقعا خیلی سخت است. من واقعاً می‌خواهم مطمئن شوم که می‌توانم به آنجا برسم، بنابراین برای این کار واقعاً سخت تمرین می‌کنم.

ادامه داد: من مبارزه های رز ناماجوناس قهرمان سبک وزن UFC زنان در آمریکا را تماشا می‌کنم. ما همدیگر را در اینستاگرام دنبال می کنیم. من مبارزه های او را از نزدیک تماشا کردم. من واقعاً اذعان می کنم که او یک مبارز بسیار سخت است. کمربندش را از دست داد ولی آن را پس گرفت. من همچنین کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف را نیز دنبال می کنم. دوست دارم در وزن ۵۶ کیلوگرم شرکت کنم. من وزن سبک تر را ترجیح می دهم. من خیلی قد بلند هستم و با دست و پای بلند خیلی سریع ام. اما کشتی برای ایرانیان نیز بسیار مهم است. کشتی ورزش شماره یک ایران است و ایران در این زمینه بسیار خوب است. من آن سبک کشتی را از ووشو دارم و روی سبک خودم کار می کنم. یک روز من را در UFC خواهید دید. من واقعاً روی این مسئله کار می‌کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.