بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس جدی شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که بحث بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار جدی است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس در نشست خبری خود قبل از بازی مقابل تراکتور اعلام کرد، فعلا هیچ برنامه ای برای نقل و انتقالات زمستانی ندارد و همه اسامی که پیرامون پرسپولیس مطرح می شود، گمانه زنی رسانه هاست.

با وجود مطرح شدن این صحبت ها از سوی یحیی، کیست که نداند تیم های لیگ برتری نه تنها از الان بلکه از هفته ها قبل وارد بازار نقل و انتقالات شدند و مذاکره برای جذب بازیکنان مدنظر خود را آغار کردند.

سرمربی پرسپولیس به خاطر اینکه تمرکز بازیکنانش برای دو بازی باقی مانده مقابل پدیده و فجرسپاسی برهم نخورد، این صحبت ها را انجام داد.

یکی از بازیکنانی که چند روزی است شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده رامین رضاییان است. رامین که ۲ فصل سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد و به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم تجربه کرده است در فوتبال قطر شرایط خوبی ندارد و رسانه های قطری هم از او به شدت انتقاد کردند.

رضاییان که در جام جهانی قبلی بازیکن فیکس تیم ملی بود، مدت هاست که دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود و جای خود را به بازیکنان دیگری داده است.

در مورد رامین گفته می شود دعوت نشدنش به تیم ملی به مسائل غیرفوتبالی مرتبط است و حواشی که در فضای مجازی برای او به وجود آمد علت دعوت نشدنش به تیم ملی است.

همین موضوع تردیدها را برای بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران بیشتر کرده و حتی شنیدیم باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه برای جذب رضاییان اقدام کند، از فدراسیون فوتبال استعلام خواهد گرفت تا مشخص شود رامین مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.

رضاییان که به لحاظ فنی بازیکن باکیفیتی است خیلی دوست دارد تا دومین جام جهانی خود را هم تجربه کند. از همین رو خیلی ها به این بازیکن توصیه کردند برای رسیدن دوباره به تیم ملی به پرسپولیس بیاید تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

خود رضاییان هم طی چند وقت اخیر، چند بار به طرق مختلف برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و دوست دارد دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.