رقابت یک استقلالی و یک تراکتوری برای پیوستن به پرسپولیس؛ کی زودتر فسخ می‌کند؟!

پس از ناامیدی پرسپولیس از خرید علیرضا بیرانوند و جواب رد پیام نیازمند حالا این باشگاه به دو گزینه نهایی رسیده که از قضا هر دو هم قرارداد دارند!

به گزارش تازه نیوز، گزینه اول رشید مظاهری است که مدت‌‌هاست اسم او به عنوان دروازه‌بان مورد علاقه پرسپولیس و به ویژه داوود فنایی مربی گلرهای این تیم به گوش می‌رسد. با این حال مشکل اینجاست که مظاهری عنوان کرده علاقه‌ای به معاوضه شدن ندارد و به دنبال گرفتن رضایتنامه از استقلال است تا تیم بعدی را خودش انتخاب کند. رشید با استقلال تا پایان فصل قرارداد دارد و فقط در صورت فسخ، می‌تواند به تیم دیگری برود. اینجا فقط دو راه پیش‌رو مانده‌؛ یا اینکه رشید تا انتهای فصل در استقلال بماند، موردی که نه به درد خودش می‌خورد و نه استقلال، یا اینکه قراردادش را فسخ کند و در همین نیم‌فصل به تیم جدیدی برود.

این ویدئوها را هم از دست ندهید:

فرهاد مجیدی از علاقه فولاد به جذب رشید مظاهری باخبر است و از همین‌رو پیشنهاد داده مظاهری به علاوه یک بازیکن دیگر از استقلال را به فولاد می‌دهد و در عوض صالح حردانی را به خدمت می‌گیرد اما دروازه‌بان مطرح آبی‌ها علاقه‌ای به معاوضه شدن نداشته و به دنبال فسخ قراردادش است. گزینه دوم اما محمدرضا اخباری دروازه‌بانی است که از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تأیید یحیی گل‌محمدی است ولی او هم با باشگاه تراکتور تبریز قرارداد دارد. اخباری به مدیران تراکتور اعلام کرده قصد ماندن در این تیم را ندارد و درصورتی که رضایتنامه این بازیکن صادر شود او شاگرد گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد. مشکل اما اینجاست که زنوزی مالک باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر هرگز رابطه مطلوب و دوستانه‌ای با پرسپولیسی‌ها نداشته و بعید است رضایتنامه اخباری را برای پیوستن به این تیم تهرانی صادر کند. با این وجود اخباری به سرمربی پرسپولیس پیغام داده که خودش قراردادش را فسخ کرده و به تهران خواهد آمد!

نکته جالب اینجاست که رشید مظاهری و محمدرضا اخباری هر دو به دنبال فسخ قرارداد خود هستند و هرکدام که بتواند زودتر به این هدف برسد دروازه‌بان پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خواهد شد.

حالا پرسش اینجاست‌؛ کدام‌یک از این دو می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟ شاید هیچ‌کدام!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.