مرد بی‌خانمانی که پلیس‌ را از مرگ نجات داد! +عکس

مرد بی خانمان موفق شد جان یک مامور پلیس را که در داخل خودروی در حال سوختن گرفتار شده بود نجات دهد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک مرد بی خانمان با نجات مامور پلیسی که در میان شعله‌های آتش خودرو گرفتار شده بود به قهرمان محلی تبدیل شد. بنا به گزارش ABC ۱۳ «جانی والکر» موفق شد در آخرین لحظات این مامور پلیس را از داخل خودروی غرق آتش بیرون کشیده و نجات دهد. این اتفاق روز چهارشنبه در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس رخ داد.

این مامور پلیس در حال تعقیب یک فرد مظنون به سرقت بود که پس از تصادف با یک خودروی کیا مشکی رنگ دچار حادثه شد. در حالی که  زن راننده در محل تصادف جان خود را از دست داد دو فرزندش که در داخل ماشین حضور داشتند دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شدند. خودروی پلیس نیز پس از این تصادف دچار آتش سوزی و مامور پلیس در آن گرفتار شد.

بی خانمان

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، آقای والکر، مرد بی خانمان با دیدن این صحنه به کمک مامور پلیس شتافت و وی را نجات داد. والکر در این باره گفت «من یک بی خانمان هستم. من کاری را برای یک فرد انجام دادم. من با شنیدن صدای مهیب خودم را به اینجا رساندم و با صحنه آتش گرفتن خودرو مواجه شدم. من به کمک دو نوجوان مامور پلیس را از ماشین بیرون کشیدم. درب ماشین را باز کردم و او را از ماشین خارج کردیم».

والکر با چشمانی اشک بار افزود: «فکر می‌کنم به عنوان یک بی خانمان، در بهترین زمان ممکن در بهترین مکان ممکن حضور داشتم. من سعی کردم به آن زن نیز کمک کنم اما متاسفانه او جانش را از دست داده بود.»

مامور نجات یافته به بیمارستان مموریال هرمان منتقل و بستری شد. دو کودک ۵ و ۲۲ ساله مجروح این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال کودک بزرگتر وخیم و دومی مساعد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. حمید کلباسی

    امیدواریم فداکاری این سیاه پوست جوانمرد باعث رفتار محترمانه پلیس آمریکا با میلیونها سیاه پوست شرافتمند شود .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.