کارگران شهرداری عیدی نمی‌گیرند!

کارگران شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت دستمزد و عیدی خود انتقاد کردند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایلنا، جمعی از کارگران شهرداری ایرانشهر و خانواده‌های آن‌ها در تماسی، از عدم پرداخت دستمزد و عیدی انتقاد کردند.

کارگران می‌گویند: بیش از چهار ماه است که دستمزد ما پرداخت نشده و ۱۴ سال است به ما کارگران عیدی پرداخت نکرده‌اند. نمی‌دانیم دست به دامان کجا شویم؛ مدتهاست که پرداخت دستمزدها نامنظم شده و ما هر بار باید ماه‌ها در انتظار دریافت حقوق خود بمانیم.

همسر یکی از کارگران خدماتی شهرداری ایرانشهر می‌گوید: همسرم شبانه روز جارو بدست در شرایط سخت کار مشغول نظافت و خدمت رسانی به همشهریان خود است به این امید که بتواند برای خانواده‌اش یک زندگی حداقلی فراهم کند؛ اکنون چهار تا پنج ماه است که حقوق معوقه طلبکاره و علاوه بر آن، مزایای مزدی معوق هم دارد که بخشی از آن مربوط به ۱۴ سال عیدی، سنوات و اضافه کاری و تعطیل کاری‌های می‌شود ؛ این شرایط برای ما در این اوضاع اقتصادی غیرقابل تحمل است؛ امیدواریم مسئولان صدای ما را بشنوند و به داد ما برسند.

او گفت: همسرم کار می‌کند اما از دستمزد خبری نیست! درواقع هرچند ماه یکبارحقوق دریافت می‌کند که آنهم به صورت حداقل پایه حقوق است. در شرایط اقتصادی فعلی، با چهار فرزند دختر و پسر که همه هم دانش آموز هستند، چگونه می‌توانیم نیازهای ضروری خانواده‌های خود را تامین کنیم.

وی ادامه داد: کجا دیده‌ایم کسی در اداره‌ای کار کند اما حقوق، عیدی و سنوات به او ندهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.