همه گل با دست پرسپولیس را دیدند ولی داور ندید!

قلعه‌نویی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته داور تحت تأثیر سروصدای حریف بود، گفت: تمام کارشناسان بین دو نیمه گفتند گل آنها هند بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل‌گهر پس از تساوی یک- یک مقابل پرسپولیس گفت‌: «پرسپولیس به غیر از آن گل با دست، دیگر موقعیت نداشتند. چندمین بازی است که از داوری مقابل پرسپولیس ضرر می‌کنیم. کمال را باید اخراج می‌کرد اما آنقدر مدارا کرد که خود مربی‌شان تعویضش کرد.»

در همین ارتباط:

سرمربی گل‌گهر ادامه داد‌: «وقتی حرف از عدالت می‌زنیم، فرقی نمی‌کند گل‌گهر باشد یا هر تیمی دیگر؛ داور باید عدالت را در زمین پیاده کند. با تمام احترامی که به داوری داریم، قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم. به آنها هم خسته‌نباشید می‌گویم. جالب است همه گفتند با دست زده‌اند اما داور و کمک‌داور ندیدند. در بازی با فولاد کمک اول صحنه‌ای را در 70 متری می‌بیند اما برای ما نه کمک می‌بیند، نه داور.

قلعه‌نویی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته داور تحت تأثیر سروصدای حریف بود، گفت: «تمام کارشناسان بین دو نیمه گفتند گل آنها هند بوده است. کدام صحنه عوض شده؟ کمال باید نیمه اول اخراج می‌شد که نشد و پنالتی ما را هم نگرفتند. شاید روند بازی جدیداً این مدلی شده است. این همه کارشناس گفته‌اند هند بوده و کارشناسان را قبول ندارند؟ اشکالی ندارد، شاید می‌گویند گل‌گهر شهرستانی است و حق هم خورده شود زیاد به چشم نمی‌آید اما اگر تیم‌های بزرگ باشند در فضای مجازی خیلی به آنها اهمیت می‌دهند.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.