واریز یارانه معیشتی اسفند ۱۴۰۰/ یارانه ۱۰۰ هزار تومانی تکرار می‌شود؟

دولت در هفته آینده آخرین یارانه معیشتی بنزین امسال را به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، در هفته آینده اولین واریزی اسفند ماه و آخرین یارانه معیشتی بنزین امسال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. احتمال واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نیز وجود دارد.

طبق روال ماه‌های گذشته دولت باید در روز دهم اسفند ماه یعنی سه‌شنبه هفته آینده آخرین یارانه معیشتی بنزین را واریز کند.

مبلغ یارانه معیشتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعیین شود. همانند دوره‌های پیشین، واریزی‌ها یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

معمولا وقتی واریز یارانه با روز تعطیل مصادف می‌شود، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یک روز زودتر آن را واریز می‌کنند. بنابراین به احتمال زیاد آخرین یارانه معیشتی امسال در ساعت ۲۴ روز دوشنبه نهم اسفند ماه واریز می‌شود.

همچنین، پانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

احتمال واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

به نقل از تجارت‌نیوز، از یک سو واریز یارانه در هفته آینده با مبعث رسول اکرم(ص) مصادف شده است و از سوی دیگر در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ قرار داریم، با توجه با سابقه دولت رئیسی در واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن ماه، احتمال تکرار این یارانه در هفته آینده وجود دارد.

دولت به مناسبت ۲۲ بهمن ماه به حدود ۳۲ میلیون نفر یارانه ۱۰۰ هزار تومانی پرداخت کرد. سازمان هدفمندسازی نیز اعلام کرد که مشمولان این یارانه چهار دهک اول هستند. در همان زمان بسیاری از مردم خود را جزو چهار دهک اول می‌دانستند و معترض بودند که چرا یارانه برایشان واریز نشده است.

وزارت کار نیز به نوعی به خطا در شناسایی مشمولان یارانه ۲۲ بهمن اعتراف کرد. اگر قرار باشد این یارانه واریز شود باید دید لیست مشمولان به‌روز می‌شود یا خیر؟

این مطالب را از دست ندهید:

5 نظر
  1. علی

    همکار بنده که حقوقش 2.5 میلیون تومن بیشتر از من است و علاوه بر این عضو شورای روستایی است و دریافتی دیگری هم دارد یارانه 100 تومنی دریافت کرد ما دریافت نکردیم . حالا قسم حضرت ابوالفضل را باور کنیم یا دم خروس را .!؟ همان آش و همان کاسه .

  2. فاطمه

    بله منم کسایی رومیشناسم که هم خونه دارن هم بیمه هستن هم وضع مالیشون ازمابهتره به اوناریخته بودن ولی به ماک مستاجریم بیمه نیستیم وحقوق ثابت نداریم به مانریخته بودن .آیاانصافه…

  3. مستمری کمیته

    لطفا به مدد جویان کمیته امداد هم پرداخت کنید ممنون از شما چون در شرایط سختی قرار داریم

  4. موسوی

    از جناب آقای رئیس جمهور محترم بسیار سپاسگزاریم

  5. بنده خدا

    بسم الله رحمان رحیم. ………
    توهین نشه به اقایان یک مستمر بگیری که غیر از حقوق دریافتی 3700 در آمدی ندارد …با این گرونی وتعداد خانواده از قبیل .پسر و دختر و نوه ..بنظر تون جزو کدام دهک قرار دارد ..{البته لازم به ذکر است ..دست گدایی انسان پیش خدا دراز میکند نه اقایان.} (جهت اطلاع همه دست اندر کاران )یه سامانه تامین اجتماعی حقوق بگیران مستعمری بزنید ..نه برای خدا. ونه برای ملت. فقط واسه اینکه خودتون شرمنده حرفتون و عمل تون نشید . از خدا توفیق.رستکاری واسه همه می خواهم. یه بنده خدا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.