روحانی: جنگ در اوکراین به ضرر همه است

حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایلنا، رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تاکید کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در دیدار دوستانه جمعی از وزیران دولت سابق ضمن برشمردن مسایل مهم کشور از جمله مسایل اقتصادی و سیاست خارجی گفت: احیا برجام و رفع تحریم ها یک ضرورت انکارناپذیر است

وی ادامه داد: رفع تحریم ها برای اقتصاد کشور یک مساله ضروری است و باید رفع شود.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با اشاره به تحولات مربوط به مذاکرات وین اظهار داشت: امکان احیای برجام هنوز وجود دارد و هر چند مشکلاتی به وجود آمده و همواره نیز در گفت وگوها و مذاکرات کشورهای مختلف با یکدیگر وجود داشته است اما می توان با مذاکره و تعامل آنها را رفع کرد.

روحانی با بیان اینکه مشکل فعلی در زمینه توافق مساله ایران نیست بنابراین باید در میان کشورهای عضو ۵+۱حل شود، تصریح کرد: منافع مردم و کشور در هر مساله ای همواره مهم است و باید تامین شود. قطعا در موضوع برجام این منافع با مذاکره قابل دسترس و تحقق خواهد بود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ اوکراین خاطرنشان کرد: این جنگ و درگیری به ضرر همه است و نه تنها دو کشور درگیر بلکه کشورهای منطقه هم از این جنگ ضرر کرده و خواهند کرد.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر اینکه اگر روسیه اهداف و سیاستی داشته است باید از روشی غیر از جنگ دنبال می کرد، ابراز داشت: در این جنگ، آمریکا و ناتو بیشترین نفع را خواهند برد.

۱ نظر
  1. علی

    نخیر شکست اوکراین فقط به ضرر اسرائیل است وبه نفع کل منطقه. تو برو تو سوراخت نظر نده.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.