خبری عجیب از قیمت ۵۰۰ هزاردلاری بیت‌کوین!

مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین می‌تواند در نیم دهه آینده ۱۰ برابر رشد کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، شاید یکی از عجیب‌ترین پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت‌کوین در شرایط کنونی بازار، پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال باشد.

نووگراتز در مصاحبه جدید خود با بلومبرگ پیش‌بینی کرد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ بسیار پرنوسان خواهد بود. او عقیده دارد برترین ارز دیجیتال بازار در سال ۲۰۲۲ بین ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار دلار نوسان می‌کند.

این فعال اقتصادی می‌گوید بیت‌کوین تا پنج سال آینده شش رقمی می‌شود. این یعنی بیت‌کوین ۵۰۰ هزار دلاری.

«من فکر می‌کنم اگر پنج سال دیگر بیت‌کوین ۵۰۰ هزار دلار نباشد، در بررسی چرخه پذیرش این ارز دیجیتال اشتباهی کردم.».

اگر سن شما به دهه اختراع اینترنت قد دهد یا چیزی راجع به آن زمان‌ها و انقلاب اینترنت خوانده باشید می‌دانید که اینترنت انقلابی سریع و همه‌گیر بود. مدیرعامل گلکسی دیجیتال عقیده دارد پذیرش بیت‌کوین و کریپتو از اینترنت هم سریع‌تر اتفاق افتاد.

چرخه پذیرش این رمزارزها سرعتی شگفت‌انگیز داشت. حتی سریع‌تر از اینترنت. در دوردست‌ترین نقاط خاورمیانه هم یک نفر پیدا می‌شود که بیت‌کوین داشته باشد. نمی‌شود انتظار داشت کل دنیا یک شبه ارز دیجیتال را به رسمیت بشناسند و به سمت استفاده از آن حرکت کنند. مردم و دولت‌ها ابتدا باید کاربردهای ارز دیجیتال را در موقعیت‌های مختلف بسنجند.

مثلا در همین بحران اوکراین کریپتوکارنسی مهم‌ترین بازار بود. به اوکراین کمک رساند. در روسیه تحریم‌ها را دور زد و حالا تبدیل به راهکاری برای همه شده است.

نووگراتز همچنین عقیده دارد که تصمیم اخیر ایالات متحده و متحدانش برای مسدود کردن دارایی‌های بانک مرکزی روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین به نفع بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. چون روسیه بعد از تحریم به سمت ارزهای دیجیتال حرکت می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.