۱۲ کوهنورد مفقود شده در منطقه‌ای هستند که امکان دسترسی به آن سخت است

رئیس جمعیت هلال‌ احمر دماوند از مفقود شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی برای عملیات جست‌وجو اعزام شده اند.

به گزارش تازه‌نیوز، سعید طاهری، از مفقود شدن ۱۲ نفر از کوهنوردان در آبعلی خبر داد و اظهار داشت: طبق گزارش مرکز کنترل عملیات امدادی جمعیت هلال‌احمر، ۱۲ کوهنورد در کوه‌های اطراف امامزاده حمزه (ع) شهر آبعلی مفقود شده‌اند.

طاهری افزود: با اعلام گزارش بلافاصله دو تیم مجهز جمعیت هلال به محل گزارش شده، اعزام شد. وی عنوان داشت: بر اساس گزارش‌های واصله، این کوهنوردان در محدوده منظریه منطقه پلور گرفتار شده‌اند.

به نقل از مهر، رئیس جمعیت هلال‌احمر دماوند بیان داشت: شهردار آبعلی، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دماوند، گشت‌های محیط‌بانی نیز برای کمک به محل اعزام و رئیس شورای شهر دماوند در عملیات جست‌وجوی کوهنوردان مفقودی حضور دارند. طاهری بیان داشت: همچنین سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دماوند، گشت‌های محیط‌بانی نیز برای کمک به محل اعزام شده‌اند.

در راستای این خبر،  مدیرعامل هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: گزارش مفقود شدن یک تیم ۱۲ نفره کوهنوردی در ارتفاعات دماوند حوالی ساعت ۲۱ روز یکشنبه از طریق هلال احمر مازندران اعلام شده بود.

به گفته ی فتحی تیم‌های عملیاتی دماوند به منطقه اعزام شدند و عملیات جستجو و نجات تا بامداد دوشنبه ادامه داشت و صبح امروز با اعضا تیم ارتباط داشتیم و متوجه شدیم در منطقه‌ای هستند، که امکان دسترسی به آن سخت است.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.