سرقت ۴۰۰ میلیونی تعمیرکار تلفن‌همراه از مشتری‌

عمیرکار گوشی تلفن همراه که ۴۰۰ میلیون تومان ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی مشتری‌اش سرقت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ داود معظمی‌گودرزی، رئیس‌پلیس فتا پایتخت گفت: چندی قبل یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس از سرقت کیف‌پول الکترونیکی‌اش خبر داد که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.
در بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد که سارق، تعمیرکار گوشی تلفن همراه هوشمند است و به‌دلیل بی‌دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول رمزارز و نگذاشتن رمز روی برنامه‌های کاربردی گوشی تلفن همراه خود، کیف دیجیتالی پول وی توسط تعمیرکار گوشی تلفن همراه خالی شده است که این اهمال‌کاری شاکی؛ تعمیرکار موبایل را وسوسه کرده و موجودی کیف‌پول الکترونیکی وی را خالی و این سرقت را رقم زده است.
به نقل از ایران، رئیس‌پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از تشریفات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ادله دیجیتالی مرتبط با سرقت یادشده، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. به گفته وی، متهم در مواجهه با اسناد و مدارک فنی موجود به سرقت معادل ۴۰۰ میلیون تومانی ارز دیجیتال از کیف‌پول الکترونیکی این شهروند، اعتراف کرد و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات برای کسب تکلیف نهایی به مرجع قضایی معرفی شد. سرهنگ گودرزی با بیان اینکه افرادی که در حوزه خرید و فروش یا نگهداری ارزهای دیجیتال بدون دانش کافی و با غفلت از امنیت آن وارد می‌شوند، باید بدانند که ورود به دنیای رمزارزها، دانش و تخصص خود را می‌طلبد و هرگونه بی‌دقتی یا اعتماد در این خصوص مساوی با از دست رفتن سرمایه آنها است.
بیشتر بخوانید:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.