ترامپ دوباره به قدرت بازمی‌گردد

نادر داوودی، روزنامه‌نگار، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات آمریکا، به بیان نکات جالبی درباره واکنش دونالد ترامپ به این نتیجه، روزهای پیش روی آمریکا و نقش موثر ترامپ در آینده سیاسی آمریکا پرداخت.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، نادر داوودی در یادداشتی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: “تکلیف قطعی نتیجه‌ انتخابات آمریکا تا یکشنبه یا حتا زودتر مشخص می‌شود. بایدن پیروز انتخابات است و ترامپ نتیجه‌ انتخابات را تا وقتی زنده هست، نخواهد پذیرفت. شخصیت او بر دو اصل استوار شده؛ به «شکست» اقرار نکن و از کسی «عذرخواهی» نکن.
اما برای «انتقال قدرت» در دی ماه و افتتاح دو مجلس نمایندگان و سنا، راه حلی برای توافق به دست خواهد آمد. این‌بار ترامپ به تظاهرات مردمی، زد و خورد و حمایت کف خیابان نیاز خواهد داشت و به این حوادث نیز میدان خواهد داد. برای سیاستمداران هیچ‌چیز جذاب‌تر از ریختن خون هوادارانشان بر کف خیابان‌ها نیست. این به آن‌ها «حقانیت» می‌بخشد. اما قدرت موسسه‌های مالی و سیاسی آمریکا در مقابل ناآرامی خواهد ایستاد و پس از مدتی، همه به سر کارهای خود بازخواهند گشت. دنیا در انتظار «قوی‌ترین اقتصاد جهان» است تا دوباره به حرکت درآید.
ترامپ حتا به عنوان بازنده‌ی انتخابات، یک پیروزی تاریخی پایدار به دست آورده است. خانواده‌ی او از امروز سهمی در بلوک قدرت خواهد داشت. دور بعدی انتخابات، دخترش یا یکی از پسرها در رقابت شرکت می‌کنند و برای میراث به اصطلاح دزدیده شده‌ی پدر مبارزه و از خطاهای او پرهیز می‌کنند.
یک خانواده‌ نیویورکی طغیان‌گر که به سلایق سیاسی ایالت و شهر خود پشت کرده تا بقیه‌ کشور را از آن خود کند. و ترامپ تا روزی که زنده است، دموکرات‌ها را آزار می‌دهد و به ستاره‌ی همان رسانه‌هایی تبدیل می‌شود که باعث شکست او شدند.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.