گلایه محمود فکری از شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال از رفتاری که مربی آلمانی این تیم داشته انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک ورزشکار از ایشان گلایه دارم که اگر طلبش را گرفته چرا رضایت نداده است تا پنجره باز شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، روز دوم از هفته اول رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر عصر امروز شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی‌های تهران به پایان رسید. وریا غفوری (۵۸) و ارسلان مطهری (۶۶) برای استقلال گل زدند.

محمود فکری بعد از این بازی گفت: به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم که با تمام وجودشان بازی کردن و نمایش کم نقصی داشتن.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم اما به خاطر استرس بازی اول نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

محمود فکری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: در نیمه دوم این شرایط تغییر کرد و خیلی بهتر بازی کردیم. می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم. قطعاً در بازی بعدی شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.

وی از عملکرد تیم مس رفسنجان هم به نیکی یاد کرد و گفت: تیم خیلی خوبی برابر ما بازی کرد. مطمئن هستم که مس رفسنجان در لیگ بیستم شرایط خوبی خواهد داشت و نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این تیم با وجود پرداخت مطالباتش گفت: اگر مسئولان باشگاه پول شفر را داده باشند باید گلایه کنم از ایشان که کار جوانمردانه ای انجام نداده است. اگر او پولش را گرفته است باید می‌آمد و رضایت می‌داد.

وی در مورد داشتن سه مهاجم خوب گفت: بستگی به شرایط بازی‌ها دارد که باید بررسی کنیم از یک بازیکن مهاجم استفاده کنیم یا دو مهاجم یا بیشتر. این تصمیم بستگی به شرایط بازی و تیم حریف دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.