اغتشاش‌های خیابانی با دستگیری صدها شهروند کلید خورد!

روزنامه ایل جورنال ایتالیا در تحلیلی بواسطه شکست تلخ ترامپ و آغاز تنش‌های خیابانی، به روزهای داغ آمریکا در پاییز اشاره کرد.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، در این مقاله پایان انتخابات، آغاز چالش نام گرفته و آمده است: و اکنون چالش، خیابان ها را بر افروخته می کند. راهپیمایی ها و خشونت ها آمریکا را دچار اختلاف می کند.

بار دیگر خیابان های آمریکا دچار ناآرامی می شوند. حامیان جو بایدن و دونالد ترامپ به دلایل متضاد و به واسطۀ عملیات شمارش آرا که به کندی صورت می گیرد کم و بیش به شکل آرام راهپیمایی می کنند.

هواداران ترامپ در ایالت آریزونا بعد از آنکه شمارش آرا بدون هیچ توضیحی به مدت 24 ساعت متوقف گردید، عرض اندام کردند. دستکم 300 نفر در مقابل حوزۀ انتخاباتی شهر ماریکوپا گرد هم آمدند تا به اعتراض علیه پیشی گرفتن نامزد دمکرات پس از اتهامات وارده از سوی ترامپ مبنی بر تقلب بپردازند.
از نیویورک گرفته تا مینیاپولیس و از دنور گرفته تا پورتلند در عرض دوازده ساعت صدها نفر بازداشت شدند. ترس مقامات این است که هر چه زمان انتظار برای نتایج انتخابات در آخرین ایالات کلیدی یعنی جورجیا، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، آریزونا و نوادا بیشتر شود، تنش ها در صحنۀ سیاسی شدت گرفته و پیامدهای خطرناکی برای خیابان ها به همراه خواهد داشت. جایی که به گفتۀ مقامات انتظامی کشور از هم اکنون خطر نفوذ غارتگران و گروه های سازمان یافته و آموزش دیده بالاست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.