شکایت جدید ستاد انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا

ستاد انتخاباتی ترامپ روز دوشنبه شکایت جدیدی را علیه وزیر امور داخلی پنسیلوانیا و ۷ منطقه این ایالت مطرح کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، ستاد انتخاباتی ترامپ تلاش زیادی کرده است تا با طرح شکایت‌های متعدد در ایالت های حساس و مهم نتایج انتخابات را به چالش کشیده و اجازه تایید نهایی نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا و سایر ایالت‌های مهم و سرنوشت ساز را ندهند.

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ شکایتی را در دادگاه پنسیلوانیا طرح کرده و مقام‌های انتخاباتی این ایالت را متهم کرده است که یک سیستم رای گیری دوگانه را طراحی و اجرا کرده‌اند و معیارها و استانداردهای متفاوتی را برای رای گیری حضوری یا پستی اعمال نموده‌اند.

جاش شاپیرو دادستان کل پنسیلوانیا این شکایت جدید را رد کرده و آن را بی پایه و اساس دانسته است.

وی گفت: این تازه ترین شکایت بیهوده برای به چالش کشیدن انتخابات پنسیلوانیا است، انتخاباتی که تحت نظارت مقام‌های انتخاباتی هر دو حزب بوده و کاملا قانونی منصفانه و امن برگزار شده است. ماه هاست که بخش عمده‌ای از این شکایت ها رد شده و همه دادگاه ها در کلیه سطوح بیهوده بودن و بی پایه و اساس بودن آن را تایید کرده‌اند.

کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید و سایر مقام های جمهوریخواه پیش از این از تصمیم ستاد انتخاباتی ترامپ برای طرح شکایت در پنسیلوانیا خبر داده بودند.

مک انانی در اظهاراتی گفت: ایالت پنسیلوانیا تنها یک مورد مطالعاتی است که ابعاد حمایت مقام‌های ایالتی از حزب دموکرات در روند برگزاری و شمارش آرا انتخابات را نشان می دهد.

وی بدون ارائه سند و مدرکی افزود: دموکرات ها از تقلب و رای گیری غیرقانونی استقبال کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.