گزارش گاردین از خیابان‌های واشنگتن

شعار جالب مردم در خیابان: خدا، اسلحه، ترامپ!

فراخوان ترامپ برای اردوکشی خیابانی طرفدارانش با تجمع کوچکی همراه بود که با پیوستن ماشینی خودش دنبال شد.

یه گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، معرکه ترامپ در واشنگتن و فراخوان حضور خیابانی او سوژه گزارش گاردین شد. در این گزارش، جزئیات حضور خیابانی ترامپ و طرفدارانش ذکر شده است.

ساعت 10 صبح با گذاشتن کلاه قرمز وکت و شلوار آبی از رواق جنوبی کاخ سفید بیرون آمده و ظاهر شد. به نظر می‌رسید روزنامه در دست دارد. وارد لیموزین ریاست جمهوری شد و اتومبیل به سوی خیابان پنسیلوانیا حرکت کرد.

با تشویق و سوت صدها نفر که در دو طرف خیابان ایستاده بودند، مورد استقبال قرار گرفت.آنها دستهای خود را مشت کرده و شعار می‌دادند. عکس می‌گرفتند و پلاکاردهایی در دست داشتند که نوشته بود Stop the Steal

جمعیت پرچم‌هایی با مضامین Trump 2020، America Great، همه در قطار ترامپ، رای زنان به ترامپ، «زندگی، خدا، اسلحه و ترامپ» در دست داشتند.

اتومبیل از هتل ویلارد عبور کرد و دور Freedom Plaza چرخ زد؛ جایی که مردم از روی دیوارها و سازه‌های اطراف بالا رفته تا او را بهتر ببینند. برخی با هیجان دنبال خودرو می دویدند و شعار می‌دادند USA، USA، ما ترامپ را می‌خواهیم، چهار سال بیشتر، چهار سال بیشتر …

لشکرکشی خیابانی ترامپ اگرچه خیلی با استقبال مواجه نشد اما از سوی دیگر مخالفان ترامپ را نیز به خیابان ها کشاند به طوری که از درگیری لفظی هواداران و مخالفان ترامپ گزارش‌ها و تصاویری منتشر شده است.

ساعتی پیش برخی منابع خبری اعلام کردند که زد و خورد میان طرفداران ترامپ با مخالفان تظاهرات در واشنگتن شروع شد.

امروز صدها طرفدار ترامپ در تظاهرات از قبل هماهنگ شده Million MAGA March به واشنگتن دی سی ریختند و هم زمان مخالفان تظاهرات هم به میدان آمدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.