جدایی رونالدو از منچستریونایتد همان چیزی است که به آن نیاز داریم!

بعضی از هواداران منچستریونایتد احساس می‌کنند که جدایی کریستیانو رونالدو دقیقاً همان چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو درخواست ترک منچستریونایتد را دارد و هواداران زیادی از رفتن او خوشحال خواهند شد.

این مهاجم ۳۷ ساله فصل گذشته پس از بازگشت به اولدترافورد، ۲۴ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند. اما یونایتد نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و رونالدو مشتاق است تا برای بازی در رقابت‌های برتر اروپا، این تیم را ترک کند. ظاهراً این بازیکن پرتغالی از باشگاه خواسته که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب اجازه خروج به او بدهند. و با وجود جایگاه نمادین او در اولدترافورد و اهمیت او برای تیم در فصل گذشته، بسیاری از هواداران از رفتن CR7 خوشحال خواهند شد.

بعضی احساس می‌کنند که جدایی او دقیقاً همان چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد، زیرا فصل جدیدی را زیر نظر اریک تن‌هاخ آغاز کرده‌اند و خروج رونالدو می‌تواند برای سایر بازیکنان فرصت‌هایی ایجاد کند.

یکی از هواداران در واکنش به درخواست انتقال رونالدو نوشت: «بگذارید برود!! درها را به روی دیگران باز خواهد کرد.» دیگری افزود: «بهترین خبر این پنجره انتقالات.» و سومی نوشت: «از دستش خلاص شوید که ارزش دردسر ندارد.»

درخواست جدایی رونالدو مورد استقبال چلسی و بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت. گزارش شده است که نمایندگان این مهاجم در پایان ماه ژوئن با تاد بولی، مالک آبی‌ها، در پرتغال دیدار کردند. گمان می‌رود که دو طرف درباره آینده رونالدو صحبت کرده‌اند، اما مشخص نیست که آیا چلسی اقدامی خواهد کرد یا خیر. بازگشت به اسپورتینگ لیسبون نیز پس از اینکه هوگو ویانا، رئیس باشگاه، حاضر نشد انتقال رونالدو را رد کند، دور از ذهن نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.