مجازات ارسال فیلم برای مسیح علی‌نژاد اعلام شد!

هرگونه همکاری با شبکه‌های معاند علیه نظام اسلامی اعم از ارسال فیلم برای دشمنان نظام مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است و از ۱ تا ۱۰ سال حبس دارد.

به گزارش تازه نیوز، این روزها شاهد انتشار فیلم‌هایی از بدحجابی و یا برخورد با آمران به معروف در شبکه‌ها و رسانه‌های معاند هستیم. فیلم‌هایی که توسط عده‌ای از شهروندان ناآگاه تهیه شده و برای معاندان ارسال می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، موضوع بازداشت و یا برخورد با این افراد هم در روزهای اخیر مطرح می‌شود و برخی این کار را بر خلاف  قوانین کشور می‌دانند در حالی که طبق قانون هرگونه همکاری با دشمنان و شبکه‌های معاند اعم از ارسال فیلم علیه نظام جمهوری اسلامی از بی‌حجابی و غیره مشمول مجازات براساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور درباره فیلم گرفتن از کشف حجاب و برخورد با آمران به معروف گفت: در این راستا هرگونه همکاری و همچنین فیلم‌گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای‌ آنها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم (مسیح علینژاد) ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم در دام عناصر خود فروخته‌ای چون مسیح علی‌نژاد نیفتند، گفت: این افراد دشمنان ملت هستند و برای مقابله همه جانبه با تمامیت ارضی کشور و ایجاد تفرقه و دوقطبی بین آحاد مردم هستند و دشمن  قسم خورده‌ ما هستند.

سخنگوی ستاد امر به معروف ادامه داد: با توجه به اینکه معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است و البته علی‌نژاد در سال‌های قبل هم با سرویس اطلاعاتی انگلیس MI۶ همکاری داشته، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آنها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آنها را مقابل هم قرار دهند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی با بیان اینکه این عناصر خبیث همانانی هستند که نامه نوشتند که تحریم‌ها تشدید شود و به کودکان سرطانی هم رحم نکردند و نمی‌کنند. اینها همان‌هایی هستند که نامه نوشتند که به ایران حمله نظامی شود. اینها از ایجاد اختلاف و دوقطبی دلارهای زیادی دریافت می‌کنند.

ما خوب می‌دانیم بودجه‌های میلیون دلاری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب توسط چه مجموعه و کشورهای تأمین می‌شود. آنها همانی هستند که در جریان حوادث آبان‌ماه مردم را تشویق به اقدامات خرابکاری و ایجاد آشوب می‌کردند. پس ضروری است، مردم عزیزمان با هوشیاری بیش از بیش هجمه‌ها و اقدامات خصمانه و فضا سازی‌های جریان‌های معاند را خنثی کنند.

۱ نظر
  1. سرخورده مث ...گ پشیمون

    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها خدا مردم از خنده هاهاهاهاهاهاها چقدر ذلیل شدین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.