فروش قرص‌های حاوی شیشه در عطاری!

دو مرد شیاد که در یک عطاری اقدام به فروش قرص و داروهای لاغری حاوی مواد روانگردان و ازجمله شیشه می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، از چندی قبل گزارش‌های متعددی از سوی مردم به پلیس می‌رسید مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یکی از مغازه‌های عطاری در غرب تهران، بنابراین پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
با توجه به تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی مأموران پلیس مشخص شد دو نفر از مالکان مغازه‌های عطاری با سوء‌استفاده از شغل خود و در پوشش مغازه عطاری انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز را می‌فروشند که با کامل شدن اطلاعات، مأموران موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را در حال فروش داروهای مورد نظر دستگیر کنند.

به نقل از ایران، سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این باره گفت: با دستگیری متهم و پلمب واحد صنفی، بلافاصله نسبت به بازرسی محل اقدام و طی آن ۳۹کیلوگرم انواع قرص و داروهای لاغری غیرمجاز کشف شد و متهمان پس از دستگیری به همراه داروها به مقر پلیس منتقل شدند و اعتراف کردند. این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به اینکه مصرف این داروها و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه‌های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده، به جوانان یادآوری می‌کنیم که قرص‌هایی تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون را که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است مصرف نکنند چراکه این قرص‌ها و مشابه آنها به‌دلیل آغشته بودن به ماده مخدر شیشه بشدت اعتیادآور است و اثرات جبران‌ناپذیری در روح و روان و جسم فرد مصرف‌کننده می‌گذارد. بنابراین ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها، از آنها درخواست می‌کنیم حتماً درباره آثار و تبعات مخرب مصرف این‌گونه قرص‌ها با فرزندان خود صحبت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در پایان با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمان مواد مخدر امن نیست، از شهروندان خواست اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش دارو‌های غیرمجاز نشانه گرفتند از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با مأموران در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.