خبر وزیر اقتصاد درباره سهمیه‌بندی بنزین!

در حالی چندی قبل ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از اتمام دوره اجرای آزمایشی این طرح در جزیره کیش خبر داد که دیروز وزیر اقتصاد اعلام کرد طرح «بنزین برای همه» روی میز رئیس‌جمهور است.

به گزارش تازه‌نیوز، وزیر اقتصاد در نشست خبری دیروز خود پرده از آخرین وضعیت طرح بنزینی دولت برداشت.

به نقل از خبرآنلاین، احسان خاندوزی گفته بعد از گذشت دوره آزمایشی ۵ ماهه روش جدید سهمیه‌بندی عرضه بنزین در مناطق آزاد، گزارش آن به رئیس‌جمهور ارائه شده و بناست درباره ادامه این طرح، جمع‌بندی و بررسی شود. اگرچه وزیر اقتصاد تاکید کرده این موضوع به معنی افزایش قیمت بنزین در سال جاری نیست.

۴ روز پیش ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین، طی اطلاعیه‌ای از اتمام دوره اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش خبر داد. این ستاد اعلام کرد: اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش ۴ ماهه بوده و قرار است نتایج اجرای طرح مذکور در کمیته‌های تخصصی بررسی شده و مراتب جهت تصمیم‌گیری به دولت تقدیم شود.

بنا به این گزارش و براساس این طرح، همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، امکان دریافت سهمیه بنزین ۲۰ لیتری را دارا خواهند بود.

همان‌طور که پیش از این هم مسئولان منطقه آزاد کیش اعلام کرده بودند، در این طرح قیمت بنزین تغییری نکرده و بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان است و افراد فاقد خودرو که مصرف بنزین ندارند می‌توانند سهیمه بنزین یارانه‌ای خود را به دیگران انتقال داده یا به فروش برسانند.

بر این اساس، سهمیه خودروهای عمومی کماکان مانند قبل به کارت سوخت آن‌ها تعلق می‌گیرد.

2 نظر
  1. ناصر

    تراخدا با طرح های من درآوردی روی اعصاب ملت را نرویدملت کلی مشکل دارندبس نیست هرروز یه دفه شما اضافه میکنید دولت به هرچیزی دست زده گندزده مثل حقوق بازنشستگان یا یارانه نقدی بلدنیستن مدیریت مقصرملت نیستن

  2. امیر

    اینا مردم رو خر فرض کردن ؟ خب یکی نیست بگه مسئولین بیشعور ما شعور داریم و میفهمین که به راحتی ده لیتر از سهمیه سوخت هر نفر را به همین راحتی خورده اید یا به زبان ساده دزدیده اید اگر هنر دارید همون سی لیتر هر نفر رو پرداخت کنید ما حرفی نداریم ماهی 15 هزار تومن به همین راحتی هشتاد میلیون آدم ببین به میشه این مبلغ 1.200.000.000.000 به همین راحتی این پول دزدیه میشه کجا میره الله اعلم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.