وحشت‌آفرینی ماموران قلابی در پایتخت؛ سرقت مسلحانه از رانندگان!

راهزنان مسلح که در پوشش مأمور قلابی بار خودروهای نیسان در جنوب تهران را سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، درپی وقوع سرقت‌های مسلحانه از رانندگان خودروهای عبوری در جنوب تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، شش مرد تبهکار با جعل عنوان مأمور پلیس در جاده‌های کهریزک، حسن‌آباد و نورآباد خودروهای باری عبوری را که اغلب نیسان بودند متوقف کرده و پس از بستن دستان رانندگان، آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با تهدید سلاح کلت کمری، بار خودروها از قبیل پارچه، روغن صنعتی، مس، آلومینیوم و موادغذایی را سرقت کرده‌اند.

به نقل از ایران، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این‌که متهمان از خودروهای بدون پلاک استفاده کرده بودند، گفت: مأموران با رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند خشن شده و درگام بعدی نیز متوجه شدند که این افراد با همین شگرد دست به سرقت‌های مسلحانه دیگری در جاده‌های جنوبی تهران زده‌اند. بنابراین هر شش سارق در یک خانه مجردی در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفتند و با کسب مجوزهای لازم قضایی متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. در بازرسی از محل دستگیری آنان یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

به گفته وی متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به هشت فقره سرقت مسلحانه از نیسان‌های عبوری در جنوب تهران اعتراف کردند.

تحقیقات پلیس برای یافتن دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این افراد ادامه دارد. متهمان نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.