یک نفر برای مهار ساپینتو مراقبش باشد!

پیشکسوت استقلال گفت: برای مهار ساپینتو و جلوگیری از اتفاقات دوباره باید یک نفر لب خط من تو من با او یار گیری کند و مراقبش باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره حکم جدید یک ماهه ساپینتو و بازی استقلال مقابل مس کرمان اظهاراتی را مطرح کرد:

شنیده اید که ارتش پرتغال حکم محکومیت یک ماهه برای ساپینتو صادر کرده است؟

من در همان روزهای اول که فیلم و عکس این مربی در فضای مجازی منتشر شد گفتم که ساپینتو، شور و حال زیادی دارد و باید نسبت به یک سری اتفاقات در فوتبال خودمان او را آگاه کنیم اما متاسفانه این موضوع خیلی جدی گرفته نشد و دیدیم که در انزلی آن اتفاقات رخ داد.

به نظر شما با اتفاقات انزلی و اخباری که از پرتغال به ایران رسیده چه کاری باید کرد تا این مربی و طبعاً تیم استقلال کمتر متضرر شوند؟

به نظرم باید هشدارهای لازم را به ساپینتو بدهیم. بعضی از رفتارها دست آدم نیست و یک سری افراد اخلاق شان اینگونه است که نسبت به مسائل اینچنینی هیجانی می‌شوند و شور حالشان بالا می زند. من معتقدم یک نفر لب خط باید من تو من با او یار گیری کند و مراقبش باشد تا کم کم آرامش برای او به یک عادت تبدیل شود.

چه کسی می تواند این کار را انجام دهد؟

روی نیمکت استقلال دو مهره متفاوت داریم! خسرو حیدری که از اول تا آخر بازی ساکت می نشیند و حرفی نمی‌زند و ساپینتو که از اول بازی بالا و پایین میپرد. استقلال به تلفیقی از این دو نفر نیاز دارد تا یک نیمکت متعادل و متناسب با نام بزرگ استقلال را داشته باشد.

چطور؟

چون استقلال به لحاظ نفری عالی است و مدیریت باشگاه هم همه چیز را برای تیم فراهم کرده. از اردوی خوب بگیرید تا بازی های تدارکاتی. تا اینجا هم با یک برد و یک باخت بعد نتیجه نگرفته ایم. امیدوارم ساپینتو کاری نکنند که کام هواداران استقلال تلخ شود.

بازی مس کرمان را چطور پیش بینی می کنید؟

مس کرمان جزو تیم‌های چغر لیگ است. کلاً کرمانی‌ها فیزیکی فوتبال بازی می کنند و فوتبال شان هم توام با تکنیک است. آنها بازی قبلی شان را سه بر صفر از پیکان بردند. پیکان تیمی نیست که راحت سه بر صفر ببازد. این نشان می دهد آنها مس را دست کم گرفته بودند. اما این بار در این طرف میدان پیکان نیست بلکه استقلال است که حمایت هوادارانش را هم پشت سر دارد. فقط امیدوارم استقلال با ترکیب درستی به میدان برود.

این موضوع را با طعنه گفتید؟

قصد طعنه زدن نداشتم ولی همه دیدیم که در بازی با ملوان ترکیب اولیه استقلال اصلا مناسب نبود. همین هم باعث شد در نیمه اول گل بخوریم و بازی ضعیفی ارائه بدهیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که صورت گرفت شرایط بهتر شد.

این مسائل را خسرو حیدری باید به ساپینتو بگوید؟

خسرو حیدری شناخت بهتری از بازیکنان ایرانی دارد اما خودش هم مربی خوبی خواهد شد. به طور کلی من با این نظریه مخالفم که میگویند خسرو برایش زود است مربی استقلال شود. پس یک جوان چه زمانی باید شروع کند؟ وقتی در سن پایین می آیند می گویند جوان هستند وقتی سنشان بالا میرود می گویند پیر هستند! بهتر است از خسرو حیدری حمایت کنیم تا اگر توانایی مربیگری داشت به استقلال کمک کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.