ویدئویی که شبکه عربی معروف از تماشاگران زن پرسپولیسی در ایران منتشر کرد

یکی از رسانه‌های عربی ویدئویی درخورتوجه از حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس منتشر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. این بازی به غیر از ۳ امتیاز، در حضور تماشاگران زن هوادار باشگاه سرخ تهرانی برگزار شد که صحنه‌های خاصی را در پی داشت.

به نقل از فرارو، زنان پرسپولیسی برای اولین بار در لیگ برتر توانستند وارد ورزشگاه شده و یکی از دیدار‌های تیم محبوبشان را در این رقابت‌ها تماشا کنند. این موضوع علاوه بر توجه رسانه‌های داخلی، توجه رسانه‌های عربی را هم در پی داشته است. شبکه الشرقیه به همین مناسبت ویدیویی کوتاه از این حضور منتشر کرده است.

این مطالب را هم ببینید:

6 نظر
  1. محمدجواد

    این رسانه های عربی رو با کمال احترام نباید رو داد

  2. مسعود نیک ابدی

    خدا رو شکر این مشکل با درایت حل شدفقط مانده حل شدن فسادهای اختلاس ووو که انهم باید با درایت دولت مردمی و دستگاه قضایی رفع بشه به امید روزهای خوب

  3. علیه

    یه مش زن مرفع بی درد جامعه

  4. Ali

    کاری ندارم هونجا چ اتفاقاتی رخ میده یا ی مشت زن پولدار رفتن استادیوم ولی حال کردم که حداعقل برای ی بارم شده بقیه خانم ها هم میتونن تجربه کنن واقعا خوشم اومد .کاش زود تر میشد .

    1. کوروش بزرگ

      داداش زنای معمولی بودن چطور وقتی مردا میرن نمیگین پولدار اینو میگین پولدار ؟؟ دارین از این که زنا تونستن بیان و حقشونو گرفتن میسوزین ؟ 😂

  5. حمزه

    به نظر من یک بازی زنانه و یک بازی مردانه باشه ،🤣😂😂😂🤣🤣

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.