کتابت قرآن کریم در روز اربعین توسط جاماندگان اربعین

اربعین  بزرگ ترین گردهمایی عالم، مظهر عشقِ همراه بصیرت،‌  ترکیب ایمان و عشق،‌  زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی،‌  نشانه‌ اراده‌ پروردگار بر نصرت امت اسلامی،‌ نشان دهنده آمادگی عمومی و همگانی در راه خدا،‌ نماد بسیار زیبا و پرشکوه از حضور پیروان اهل‌بیت و علاقه مندان به اهل‌بیت است.

به گزارش تازه نیوز، جمعیت عظیمی از مردم عزیز کشورمان در این رویداد بزرگ شرکت نمودند و جمعیت عظیم تری توفیق حضور در اربعین حسینی را نیافتند .

بدین منظور ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس ، کتابت جمعی قرآن کریم را برای جاماندگان اربعین حسینی تدارک دیده است تا هر مشتاق زیارت امام حسین علیه السلام که توفیق زیارت نیافته است یک صفحه از قرآن را کتابت کند و ثواب آنرا به ساحت مقدس امام زمان(عج) اهدا نماید.

در این کتاب جمعی که روز اربعین (۲۶شهریور) در قدمگاه صالحیه ( روبروی درب اصلی آستان مقدس امامزاده صالح علیه‌السلام ) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برگزار می شود ، ۳۰۱۲ به کتابت قرآن کریم خواهند پرداخت.

در این برنامه هیئت متوسلین به امام حسن مجتبی علیه السلام ، شورایاری تجریش ،گروه جهادی امداد معلول ، مدیریت محله تجریش و گروه جهادی شمس(شهدای مدافع سلامت) با ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس همکاری خواهند نمود.

 

شایان ذکر است که کتابت جمعی قرآن با خط تحریری توسط ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس برای گروه های مختلف مردمی نظیر زائران پیاده امام رضا علیه السلام ، خدام رضوی ، فرهنگیان، دانشجویان و طلاب و … صورت گرفته است و مصحف های کتابت شده به استان های مقدس امام علی علیه‌السلام، امام حسین علیه السلام ، امام رضا علیه السلام، امام هادی و امام حسن عسکری علیهما السلام اهدا شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.