ویدئو| حرکت تانک‌های ارتش ایران به سمت مرز آذربایجان

حرکت خودروهای زرهی ایران به سوی غرب…بر این اساس این خودروهای نظامی عازم مرز ایران و جمهوری آذربایجان هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، درگیری‌های شدید میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره‌باغ از سر گرفته شده است. ارتش جمهوری آذربایجان روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور مناطق گسترده‌ای از خاک ارمنستان را گلوله‌باران کرد. نخست‌وزیر ارمنستان می‌گوید که در این حملات حداقل ۴۹ سرباز این کشور کشته شده‌اند. جمهوری آذربایجان نیز می‌گوید ۵۰ تن از نیروهای این کشور نیز در درگیری‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین

3 نظر
  1. امیرعلی

    الان احساس غرور کنیم یا به مشکلات اقتصادی فکر کنیم ؟؟؟ول کن بابا همین کارها نون کشور رو برید.

  2. مهدی

    جنگ واتش افروزی بین اذربایجان وارمنستان زیر سر اسرائیل ودسیسه تابلو اسرائیل است تا دامنه آتش این جنگ به ایران سرایت کند هدف ایران است. این دسیسه را اسرائیل در اوکراین هم رقم زده تا اتش جنگ اوکراین به اروپا سرایت کند. ایران لازم نیست جبهه نظامی بگیرد وگره ی که بادست باز می شود نباید با دندان باز کرد ، دسیسه اسرائیل با احیا وامضای توافق هسته ای در هم پیچیده می شود واتحاد ایران واروپا وابرقدرتها در سایه برجام اسرائیل را موش می کند. البته اگر دولت ایران بخواهد واز عنصر عقلانیت وسیاست وحکمت استفاده کند ونه عنصر جهالت وتندروی وهوای نفسانی.

  3. لاری

    ایرانیان پس از چهل سال دادن پول و‌ امکانات برای مظلومان عربی ،حتی در میان اکثریت فلسطینیان و سوری ها و عراق مقبول نیستند و حالا خودمان با این ولخرجی ها بقدری ضعیف شدیم که جوانان جنگجو‌ نداریم و‌ حتی کشورهای کوچک‌ همسایه جرعت دارند مرزهای ما را ناامن کنند.پس بهتره فقط به فکر بازسازی اقتصادی ایران و شادابی جوانان باشیم ،تا فرار مغزها و حتی کارگران جوان ادامه پیدا نکند و هر روز ضعیف تر نشویم در دنیایی که با سرعت نور علم و تکنولوژی حتی ارتش روسیه را زمین‌گیر کرده.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.