علت جدایی ایسکو از رئال مادرید مشخص شد

ایسکو قصد دارد باشگاه رئال مادرید را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، با نزدیک شدن به فصل زمستان و زمان آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل در قاره اروپا، شایعات مبنی بر جدایی  ایسکو  از  رئال مادرید  و انتقالش به تیمی دیگر بیش از پیش قوت گرفته است.
 با توجه به رابطه نه چندان گرم بین زیدان و ایسکو و از آنجایی که این هافبک اسپانیایی در بیش از ۶ فصل حضورش در جمع مادریدی‌ها هیچ‌گاه نتواست جایگاه مستحکمی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها داشته باشد، جدایی این هافبک از رئال مادرید هر روز احتمالش بیشتر می‌شود.

البته دلیل اصلی جدایی ایسکو از رئال مادرید بیشتر مربوط به تیم ملی اسپانیاست چراکه این هافبک خوش‌تکنینک به دلیل همین جایگاه متزلزلش در ترکیب رئال، نتوانسته در اندیشه‌ها تاکتیکی  لوییز انریکه  در تیم ملی اسپانیا هم موقعیت ثابت و قابل اتکایی را داشته باشد. از همین رو ایسکو قصد دارد با انتقالی قطعی و یا حتی قرضی به یک تیم باشگاهی بپیوندد تا با حضور در ترکیب ثابت آن تیم، وضعیت مشخصی در ترکیب تیم ملی اسپانیا داشته باشد و بتواند در ترکیب این تیم برای حضور در یورو ۲۰۲۱ حضور پیدا کند.

با وجود اینکه ایسکو تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد، از اورتون به عنوان باشگاه خواهان ایسکو نام برده می‌شد که البته این خبر با تکذیب کارلو آنچلوتی در نشست خبری روبرو شد. از طرفی، پاسخ رئال به درخواست ایسکو مثبت بوده و باشگاه مادریدی حاضر است او را با رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو به فروش برساند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.