تصویری از فرمانده نیروی هوافضای سپاه در کنار خواننده سرود سلام فرمانده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، گفت: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار ابوذر روحی مداح و مجری سرود سلام فرمانده، گفت: امروز نیازمند کار فرهنگی با روش های نوین و بر اساس منابع قوی اسلام، قرآن و سیره اهل بیت (ع) برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستیم.

به نقل از فارس، وی با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، افزود: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم. ابداع سرود سلام فرمانده نشان داد که ظرفیت بسیاری داریم و  با همت مضاعف می توانیم خلاء موجود در این حوزه را برطرف کنیم.

این مطالب را هم ببینید:

سردار حاجی‌زاده گفت: بایستی فعالان عرصه فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در بین نسل جوان براساس آموزه های دین مبین اسلام برنامه ریزی کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سرود سلام فرمانده به دلیل وجود اخلاص و محتوا در سراسر ایران و در سطح بین المللی نشر و گسترش پیدا کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.