تجارت شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های اماراتی-اسرائیلی!

اسرائیل از این پس قادر است با تأسیس شرکت‌های پوششی با شرکای عرب بومی، با ایران و دیگر کشور‌های اسلامی به داد و ستد بپردازد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه جوان نوشت: یکی از آسیب‌های حضور گسترده صهیونیست‌ها در امارات، حجم مبادلات و تجارت میان جمهوری اسلامی و امارات متحده عربی است که قطعاً اسرائیلی‌ها با در نظر گرفتن این موضوع وارد بازار این کشور خواهند شد.

آلوده‌سازی شرکت‌های ایرانی فعال در امارات، یا شرکت‌های طرف قرارداد با ایران از طریق شراکت با صهیونیست‌ها اولین خطر پیش رو است. اسرائیل از این پس قادر است با تأسیس شرکت‌های پوششی با شرکای عرب بومی، با ایران و دیگر کشور‌های اسلامی به داد و ستد بپردازد. این داد و ستد البته صرفاً به فروش کالا و خدمات محدود نخواهد شد و جذب نیروی کار و استخدام نیروی انسانی متخصص از دیگر برنامه‌های صهیونیست‌ها برای تکمیل پازل نفوذ خواهد بود.

بازار محصولات کشاورزی از جمله حوزه‌های مورد علاقه صهیونیست‌هاست که به تازگی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در تلاش هستند فعالان این حوزه در کشور‌های منطقه از جمله ایران را شناسایی کنند. بررسی‌های خبرنگار ما حاکی است تاکنون تعدادی از شرکت‌های ایرانی در تله صهیونیست‌ها گرفتار شده و تجارت با شرکت‌های اماراتی-صهیونیستی را آغاز کرده‌اند.

این مطالب را هم ببینید:

صهیونیست‌ها به دلیل عدم امکان حضور مستقیم در ایران، با مشارکت طرف اماراتی وارد تجارت با شرکت‌های ایرانی شده و بدون راه اندازی دفتر و ثبت نمایندگی، با کمک مباشران ایرانی و اماراتی سود‌های کلان چند صد میلیاردی را نصیب رژیم صهیونیستی می‌کنند.

متأسفانه برخی از نزدیکان و وابستگان دولت سابق نیز – آگاهانه یا نادانسته – شرایطی را برای همکاری برخی شرکت‌های ایرانی – اماراتی با اسرائیل فراهم کردند و عملاً انحصار برخی بازار‌ها از جمله میوه را تقدیم صهیونیست‌ها کردند. در اواخر دولت روحانی امارات و رژیم صهیونیستی با برگزاری نمایشگاهی در دوبی، ضمن دعوت از تاجران ایرانی یا شرکت‌های مرتبط با ایران، مسیر ورود به بازار میوه و سبزیجات کشور را ایجاد کردند.

منابع اسرائیلی پیش‌بینی می‌کنند تا پایان سال میلادی جاری بیش از ۲ میلیارد دلار با امارات تجارت کنند که با وجود ارتباطات گسترده تجاری ایران و امارات لازم است نهاد‌های اقتصادی، امنیتی و سیاسی کشور برای صیانت از بازرگانان ایرانی و آسیب‌های همکاری با شرکت‌های اسرائیلی مراقبت‌های جدی‌تری را اعمال کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.