فرهاد مجیدی هم آرامش دارد هم درآمد، به ایران برنمی‌گردد

فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.

به گزارش تازه‌نیوز، جام جم نوشت: فرهاد بی‌سر و صدا کار می‌کند. هر چند وقت یک بار خبری از او می‌رسد که چندان جدی نیست. نهایت تیمش در لیگ برتر امارات برده باشد یا اینکه خود فرهاد مصاحبه‌ای انجام بدهد یا چیزی بگوید که البته آن هم اصلا و ابدا ربطی به استقلال پیدا نمی‌کند. فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.

تکرار نسخه آبی

تیم فوتبال اتحاد کلباء یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر امارات که لقب «ببرها» را دارد، نه تماشاگران زیادی دارد و نه این‌که جزو تیم‌های پرافتخار امارات محسوب می‌شود. اکنون تنها ویژگی این تیم اماراتی سرمربی آن است؛ فرهاد مجیدی. او که در پایان فصل گذشته و بعد از قهرمانی استقلال به کار خود در این تیم پایان داد در امارات دست به کار سخت و البته جالبی زد. مجیدی تاکتیکی را که در استقلال به کار می‌برد این‌بار در تیم فوتبال اتحاد کلباء پیاده کرده است. این تیم اماراتی هم اکنون نسخه مشابهی از استقلال فصل بیست و یکم به شمار می‌رود. اما مگر تیم فوتبال اتحاد کلباء چطور بازی می‌کند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.