احتمال بازگشت کاوه رضایی به استقلال/ آبی‌ها مهاجم خارجی می‌خرند؟

بحث خرید مهاجم جدید در پنجره زمستانی از سوی باشگاه استقلال مطرح است و سرمربی این تیم هم این خبر را تایید کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، گفته می شود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک که مهاجمان استقلال فرصت های متعددی را از دست دادند، سرمربی تیم استقلال در گفتگو با علی فتح الله زاده بحث مهاجم جدید خارجی را مطرح کرد که در این باره مدیرعامل گفت: تابع تصمیمات اوست و استقلال نیاز به هر خریدی داشته باشد، این کار را در پنجره زمستانی انجام خواهد داد.

به نقل از خبر ورزشی، امروز در و در کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی تیم استقلال تلویحا این خبر را تایید کرد. او گفت که استقلال مشکل تمام کنندگی دارد و ادامه داد:« اگر آن رفتاری که با ما دارند را ببینم حتی اگر دوست نداشته باشم هم احترام می گذارم چون همان را برای دیگران هم انجام می دهند. حالا در آینده می‌بینیم مدلی که با ما کار می کنند را مقابل تیم های دیگر هم اجرا می کنند یا نه. باید سخت کار کنیم. کار سخت است. بعضی اوقات نمی توانید لحظات اول گل بزنید. داوران پنالتی ها را نمی گیرند، کار سخت می شود. باید در حمله کارآمدتر ظاهر شویم. باید تمام کنندگی را تقویت کنیم. روی این مساله در حال کار هستیم.»

جالب اینجاست که بحث بازگشت کاوه رضایی هم به تیم استقلال مطرح است اما به نظر می رسد نظر ساپینتو بیشتر روی یک مهاجم خارجی همانند لوکادیو است و باید منتظر ماند و دید که سرمربی تیم استقلال در تعطیلات زمستانی چه تصمیمی خواهد گرفت. بدون شک عملکرد کاوه رضایی در هفته های منجر به پایان نیم فصل در تصمیم ریکاردو ساپینتو تاثیر گذار خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.