نظرسنجی ایلان ماسک از کاربران توئیتر درباره ترامپ +عکس

ماسک، مالک جدید توئیتر طی یک نظرسنجی از کاربران این شبکه اجتماعی خواست که موافقت یا مخالفت خود با رفع مسدودی حساب رئیس جمهور پیشین آمریکا را اعلام کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، در ادامه اقدامات عجیب «ایلان ماسک» مدیرعامل جدید شرکت و شبکه اجتماعی توئیتر، او به سراغ حساب مسدودشده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رفت.

به نقل از فارس، مالکان و مسئولان قبلی توئیتر حساب کاربری ترامپ را در روز ششم ژانویه ۲۰۲۱ به دلیل اظهارات تحریک‌آمیز دروغ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و تشویق هواداران خود برای حمله به ساختمان کنگره آ‌مریکا، مسدود کرده بودند.

با این حال ماسک، که حدود سه هفته از خرید توئیتر طی قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توسط او می‌گذرد، بامداد شنبه در صفحه خود نظرسنجی را درباره رفع مسدودی حساب کاربری ترامپ قرار داد.

ماسک در این رأی‌گیری از کاربران توئیتر خواست که درباره موافقت یا مخالفت خود با رفع مسدودی حساب ترامپ در این شبکه اجتماعی نظر دهند.

این در حالی است که بحران‌های بی‌سابقه در توییتر از جمله اخراج و استعفای کارکنان و مسائل مالی از زمان روی کار آمدن ماسک، موجب شده عده‌ای به احتمال ورشکستگی یا فروپاشی این شرکت فکر کنند.

توییت ایلان ماسک درباره ترامپ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.