واژگونی یک خودرو در جاده ۹کشته برجای گذاشت +عکس

انحراف یک دستگاه خودروی تویوتا از مسیر اصلی و واژگونی آن حادثه تلخی را رقم زد و به قیمت جان‌باختن ۹سرنشین آن تمام شد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک دستگاه خودروی تویوتا که ۹مهاجر غیرقانونی سرنشینان آن بودند بامداد دیروز از سراوان به‌سوی خاش به راه افتاد. مهاجران چند ساعت قبل از طریق مرزهای شرقی به‌طور غیرقانونی وارد کشور شده بودند. این خودرو به‌دلیل اینکه در حال جابه‌جایی مهاجران غیرقانونی بود با سرعت زیاد حرکت می‌کرد و راننده نیز برای اینکه سرنشینان خودرو  توسط پلیس شناسایی نشوند، چراغ‌های آن‌را خاموش کرده بود.

به نقل از همشهری، خودروی حامل مهاجران غیرقانونی با سرعت زیادی در تاریکی جاده به مسیرش ادامه می‌داد و سرنشینان آن امیدوار بودند تا پیش از روشن شدن هوا به مقصد برسند، اما ناگهان به‌دلیل سرعت زیاد، کنترل خودرو از دست راننده خارج شد.  تویوتا بعد از انحراف از مسیر اصلی در حاشیه جاده واژگون شد. شدت این حادثه به حدی بود که پس از توقف خودرو هیچ صدایی از سرنشینان آن به گوش نمی‌رسید و شواهد نشان می‌داد آنها به‌شدت آسیب دیده‌اند.

دقایقی از این حادثه می‌گذشت که نخستین گروه از گروه‌های امدادی خود را به محل حادثه رساندند و امدادرسانی آغاز شد. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که هر ۹سرنشین خودرو در دم جان‌باخته‌اند. سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی سراوان در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در مسیر سراوان – خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیم گشت انتظامی شهرستان به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

در جریان بررسی‌ها مشخص شد این خودرو حامل اتباع بیگانه بوده که بر اثر سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو از مسیر منحرف و واژگون شده که هر ۹سرنشین خودرو در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.

فرمانده انتظامی سراوان با اعلام اینکه برابر نظریه کارشناسان پلیس علت اصلی این حادثه تغییر مسیر ناگهانی راننده خودرو تشخیص داده شده است، گفت: شهروندان ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهدچنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.