اسطوره پرسپولیس قهرمان جام جهانی را اعلام کرد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من فرانسه و آرژانتین تیم‌های فینالیست این دوره از مسابقات خواهد بود که در نهایت با قهرمانی فرانسه به پایان می‌رسد.

به گزارش تازه‌نیوز، علی پروین در حاشیه مراسم ختم کریم باوی، پیشکسوت فوتبال ایران در جمع خبرنگاران و در واکنش به اینکه کدام تیم شانس قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را دارد، اظهار داشت: به نظر من فرانسه و آرژانتین تیم‌های فینالیست این دوره از مسابقات خواهد بود که در نهایت با قهرمانی فرانسه به پایان می‌رسد.

به نقل از ایرنا، وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به پیشکسوتان ورزشی تاکید کرد: صحبت من در خصوص یک فرد یا رشته‌ خاص نیست چرا که پیشکسوتان ورزش شامل همه تیم‌ها و رشته‌ها می‌شوند و باید همه را به یک چشم دید. متاسفانه شاهد حمایت و توجه خاص مسئولان ورزشی به پیشکسوتان نیستیم و خیلی از آنها حتی در خرج روزانه خود مانده‌اند که باید در این خصوص وارد عمل شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در خصوص کریم باوی یادآور شد: او یکی از بازیکنان خوب ما بود که متاسفانه مانند بسیاری از چهره‌های قدیمی به فراموشی سپرده شده بود. کریم باوی چند سال شاگرد من بود و در برخی مواقع حتی بهتر از همایون بهزادی سر می‌زد و امروز در مراسم ختم او حاضر هستیم تا یادش را گرامی بداریم.

پروین پیشنهادی هم به مسئولان ورزش داد و گفت: به نظر من باید یک نماینده از هر رشته ورزشی انتخاب و معرفی شود تا مسائل و مشکلات پیشکسوتان ورزشی را پیگیری کرده تا اگر فردی دچار مشکل باشد، در صدد رفع آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.