سقوط مشکوک دختر جوان از پل عابر پیاده در پایتخت

دختری جوان پس از درگیری با پسری، به طرز مشکوکی از روی پل سقوط کرد و جانش را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، شامگاه بیست‌و‌یکم آذر‌ماه گزارش یک سقوط اسرار‌آمیز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه که حوالی شهرک آپادانا بود، حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختری جوان از روی پل عابرپیاده به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است. در این میان فردی که شاهد ماجرا بود،

به نقل از همشهری، به کارآگاهان گفت: زیر پل عابر‌پیاده بودم که متوجه سر و صدای دختر جان‌باخته شدم. او با پسری درگیر شده و با هم بحث و جدل می‌کردند. این درگیری به بالای پل نیز کشیده شد. با توجه به اینکه مشغول صحبت با موبایلم بودم، از آنجا فاصله گرفتم اما چون درگیری آنها شدید بود، تصمیم گرفتم به پلیس خبر دهم اما ناگهان صدای مهیبی شنیدم و وقتی برگشتم متوجه شدم دختر جوان از بالای پل سقوط کرده است. من دور شده بودم و صحنه سقوط را ندیدم. در ادامه کارآگاهان به تحقیق از پسر جوانی که در محل سقوط حضور داشت، پرداختند.

او همان فردی بود که به‌گفته شاهد حادثه با دختر جان‌باخته درگیر بود. وی گفت: من دختر جوان را نمی‌شناختم اما متوجه شدم که او قصد خودکشی دارد. من سعی داشتم او را از این کار منصرف کنم اما موفق نشدم. وقتی دختر خودش را به پایین پرتاب کرد، فورا بالای سرش رفتم و سعی در احیای او داشتم اما تلاشم بی‌نتیجه ماند. باتوجه به اظهارات پسر جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.