جزئیاتی از حکم اعدام فرهاد و فرزاد طه‌زاده، دو برادر متهم به اغتشاش در اشنویه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز، برنا نوشت: خبرسازی‌های دروغ این رسانه‌ها به جایی رسیده است که بازه زمانی انتشار اخبار دروغ دیگر نیز برای آن‌ها اهمیت ندارد، به‌طریکه امروز یک خبر دروغ را منتشر می‌کنند که صبح فردا مشخص خواهد شد ادعایشان کذب بوده است و هدف آن‌ها صرفا ایجاد فضاسازی علیه ایران بوده و از کارکرد رسانه کاملا خارج شده‌اند.

برهمین اساس، سایت تجزیه‌طلب هه‌نگاو که در خبرسازی و انتشار اخبار دروغ سرآمد است، روز گذشته مدعی شد، برای ۲ برادر به نام‌های فرهاد و فرزاد طه زاده در شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی حکم اعدام صادر شده است. این سایت مدعی شد این ۲ برادر «در خطر اعدام قریب الوقوع» هستند.

هچنین بی بی سی فارسی نیز به نقل از یک منبع آگاه از اعلام کرده بود که حکم اعدام فرهاد و فرزاد طەزادە صبح امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه اجرا خواهد شد.

این مطالب را هم ببینید:

هاکان دمیر نماینده پارلمان آلمان در توییتر نوشت: «من کفالت برادران فرزاد طه زاده و فرهاد طه زاده را به عهده می گیرم. آنها قرار است فردا (چهارشنبه) اعدام شوند. آنها سه‌شنبه هفته پیش محکوم شدند. من از سفیر ایران می‌خواهم این اعدام‌ها را متوقف کند!».

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اذربایجان غربی در رابطه با جزییات پرونده فرهاد و فرزاد طه زاده اظهار کرد: ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر صدور حکم اعدام برای این ۲ برادر صحت ندارد و این خبر کذب است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

عتباتی ادامه داد: فرهاد و فرزاد طه‌زاده در جریان اغتشاشات اخیر در شهرستان اشنویه دستگیر شده‌اند و پرونده آن‌ها در مرحله بازپرسی قرار دارد و هنوز دادگاهی برای این افراد تشکیل نشده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.