ادعای اوکراین: امروز ۱۳ پهپاد ساخت ایران را بر فراز کیف سرنگون کردیم

ویتالی کلیچکو، شهردار این شهر، در پستی در تلگرام نوشت که انفجار‌هایی در منطقه مرکزی پایتخت، شوچنکیفسکی، (محل استقرار بسیاری از سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی) رخ داده است و چندین پهپاد ساخت ایران سرنگون شده‌اند.

به گزارش تازه نیوز، گاردی نوشت: مقامات اوکراین می‌گویند ۱۳ پهپاد ساخت ایران همزمان با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی در پایتخت و مناطق اطراف آن سرنگون شدند.

به نقل از انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: ارتش اوکراین بامداد چهارشنبه ۱۳ پهپاد ساخت ایران را بر فراز کی‌یف و مناطق اطراف آن سرنگون کرد. این رخداد در پی یک رشته انفجار در پایتخت اتفاق افتاد که مقامات اوکراینی، آن را تداوم «ترور انرژی» روسیه علیه این کشور توصیف کردند.

این مطالب را هم ببینید:

مسئولان شهر کی‌یف اعلام کردند که دو ساختمان اداری آن بر اثر سقوط پهپاد آسیب دیده است. سویتلانا وودولاگا، سخنگوی خدمات امداد و نجات کی‌یف، گفت که هیچ تلفات و قربانی‌ای در پی این رخداد وجود ندارد.

ویتالی کلیچکو، شهردار این شهر، در پستی در تلگرام نوشت که انفجار‌هایی در منطقه مرکزی پایتخت، شوچنکیفسکی، (محل استقرار بسیاری از سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی) رخ داده است و ۱۰ پهپاد ساخت ایران سرنگون شده‌اند. مقامات شهری گفتند که یازدهمین پهپاد کمی پس از ساعت ۸ صبح سرنگون شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.