بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای مستقل جهان منفجر شد! +تصاویر

انفجار هولناک بزرگترین آکواریوم برلین با ۱۵۰۰ ماهی عجیب و کمیاب گرمسیری در هتل معروف آلمان اتفاق افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای مستقل جهان در هتل رادیسون برلین متلاشی شد.به گزارش رویترز، این آکواریوم یکی از ۱۵ جاذبه توریستی مهم برلین بود که در مجموعه تفریحی و داخل یک هتل در مرکز برلین نزدیک الکساندرپلاتز قرار داشت. داخل این آکواریوم یک آسانسور وجود داشت که با گنجایش ۳۰ نفر این اجازه را به گردشگران می‌داد تا از درون این آکواریوم بالا رفته و از زیبایی‌های آن لذت ببرند.

بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای مستقل جهان منفجر شد

به نقل از ایران، سخنگوی پلیس گزارش داد که حدود ساعت ۵:۴۵ صبح به وقت محلی صدای بسیار وحشتناکی به گوش رسید و بخش‌هایی از نمای هتلی که آکواریوم در آن قرار داشت به همراه حجم بسیار زیادی آب به داخل خیابان پرتاب شد.به گفته خدمات اورژانس، آکواریوم استوانه‌ای مستقل جهان با ارتفاع ۱۴ متر محل زندگی حدود ۱۵۰۰ ماهی عجیب و کمیاب گرمسیری بود و با یک میلیون لیتر آب پر شده بود اما پس از شکستن آکواریوم این حجم آب، ماهی‌ها و مقدار زیادی زباله همانند سیلی عظیم در اطراف و داخل جاده اصلی در منطقه شلوغ مایت سرازیر شد.به محض وقوع این حادثه حدود ۱۰۰ امدادگراورژانس و آتش‌نشانی به محل حادثه شتافتند.

بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای مستقل جهان منفجر شد

کارشناسان بررسی‌های تخصصی را برای یافتن علت این حادثه عجیب آغاز کرده‌اند.
خبرنگار دویچه وله صبح جمعه در توئیتی نوشت: «همه ۴۰۰ میهمانی که در هتل رادیسون اقامت داشتند، تخلیه شدند تا به هتل دیگری در برلین منتقل شوند. پلیس برای ساماندهی میهمانان هتل چند اتوبوس‌ را به این مجموعه فرستاد تا سرپناهی برای میهمانانی که از ساختمان خارج می‌شوند فراهم کنند.»دمای هوای پایتخت آلمان در روزهای اخیر و بامداد جمعه کاهش یافته است.به گفته پلیس برلین علاوه بر خسارات باورنکردنی دو نفر بر اثر اصابت ترکش‌های شیشه مجروح شدند.جاده و همچنین پیاده‌روهای خارج از مجموعه مملو از آوار بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.