استوری علی کریمی برای دنیا فرهادی که پیکرش بعد از ۸ روز در رودخانه کارون پیدا شد +عکس

روز چهارشنبه ۱۶ آذر دنیا فرهادی دختر دانشجوی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اهواز در مجاورت رودخانه کارون ناپدید شد. پیکر بی جان او پس از یک هفته در نزدیکی روستای مظفریه در بخش جنگیه دهستان کوت عبدالله از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه خبرنگاران با انتشار استوری علی کریمی درباره دنیا مدنی نوشت: دنیا فرهادی دختر دانشجوی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اهواز بود که روز چهارشنبه ۱۶ آذر در مجاورت رودخانه کارون ناپدید شد و پس از یک هفته پیکر بی جان او در نزدیکی روستای مظفریه در بخش جنگیه دهستان کوت عبدالله از سوی روستاییان از آب بیرون کشیده شد.

در همین ارتباط: پیکر بی‌جان دنیا دختر ۲۳ ساله اهوازی پس از ۸ روز پیدا شد!

ابراهیم قنبری رئیس آتش نشانی شهرداری اهواز ۲۱ آذر خبر داد که پس از یک هفته همچنان نیز جستجو‌ها برای یافتن دنیا فرهادی در رودخانه کارون ادامه دارد، اما خبری از او نیست.

همان روز محسن فرهادی پسر عموی دنیا گفت که او تا ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ آذر در منطقه کیانپارس کلاس داشت و پس از آنکه هماهنگی‌هایی برای یک سفر انجام داد ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به بوستان ساحلی برای دیدن یکی از دوستانش می‌رود، اما گویا دوستش در آنجا حضور نمی‌یابد.

آقای فرهادی افزود: آخرین تماس دنیا با پدرش ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه و آنقدر کوتاه بوده که حتی متوجه آن نشد؛ پس از آن و بر اساس بیان شاهدان در همان بازه زمانی بود که ناگهان دختری در پل کابلی (پل هشتم) سقوط کرد.

این مطالب را هم ببینید:

تشکیل پرونده ویژه قتل برای دنیا فرهادی

پلیس اهواز پرونده ویژه قتل برای این دختر دانشجو تشکیل داده و به گفته اطرافیان خانم فرهادی آتش نشانی و تیم دریایی ساحلی سپاه نیز در جستجوی پیکر دنیا همراهی می‌کردند.

البته همزمان انتقاداتی نیز به معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، هلال احمر، شهردار یا معاون وی و فرماندار اهواز وارد شده که علی رغم جستجو‌های گسترده برای یافتن پیکر دنیا در این محل حضور نیافتند و مساعدت‌های لازم را جهت سرعت بخشیدن به عملیات جستجو در اختیار جستجوگران قرار ندادند.

نبود دوربین‌های نظارتی برای بررسی مسئله!

نکته قابل توجه در این حادثه نیز نبود دوربین‌های نظارتی در ورودی و خروجی و حتی قبل و بعد از پل کابلی است و این در حالی است که باید برای تامین امنیت شهروندان دوربین‌های نظارتی در این محل وجود می‌داشت، اگرچه کمبود دوربین‌های نظارتی در اهواز خود معضلی برای کلانشهر است.

همین حالا شبکه‌های اجتماعی مملو از مطالب غیر واقعی و عجولانه در خصوص وضعیت «دنیا فرهادی» شده است که با ادامه آن احتمال دارد خانواده مرحومه فرهادی تحت تاثیر این تبلیغات منفی دچار سردرگمی و ناراحتی بیشتر شوند.

ممکن است این بار نیز اگر زوایای پنهان این مسئله با سرعت و ورود مسئولانه مشخص نشود، تبدیل به معضلی تمام عیار برای کشور شود.

در همین جهت علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی در یک استوری نوشته است «دختر دانشجو را ربودند، کشتند! در رودخانه رها کردند و آدرس آن را برای خانواده فرستاند!»

استوری علی کریمی برای دنیا فرهادی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.