هنری کاویل از نقش سوپرمن کنار گذاشته شد!

هنری کاویل اخیراً در پایان فیلم «بلک آدام» (Black Adam) برادران وارنر، در رقابتی بین سوپرمن و بلک آدام با بازی دواین جانسون، در نقش سوپرمن ظاهر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، هنری کاویل ۳۹ ساله، در ۲۴ اکتبر در اینستاگرام خود، پس از اکران «بلک آدام» در سینماها، ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن به طرفدارانش پیشنهاد «بلک آدام» را تماشا کنند و در پایان حضور او را ببینند.

این بازیگر بریتانیایی در ادامه گفت: «می‌خواستم به طور رسمی اعلام کنم که به عنوان سوپرمن بازگشته‌ام. تصویری که در این پست دیدید و چیزی که در “بلک آدام” دیدید فقط بخشی از اتفاقات آینده است.»

تنها یک روز پس از پست کاویل، گزارش شد که جیمز گان و پیتر سفران به عنوان سرپرست DC Films برادران وارنر، از اول نوامبر، شروع به کار کردند. از آن زمان، گزارش شده است که «زن شگفت انگیز ۳» (Wonder Woman 3) ساخته نخواهد شد. گزارشات تایید نشده دیگر حاکی از آن است که قهرمانانی که توسط زک اسنایدر کارگردان برای فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) او گردآوری شده بود، از جمله «بتمن» بن افلک، «فلش» ازرا میلر، «آکوامن» جیسون موموآ و «سایبورگ» رِی فیشر، کنار گذاشته شده و قهرمانان جدیدی به جای آنها انتخاب خواهند شد.

کاویل روز چهارشنبه در اینستاگرام خود به ۲۲.۹ میلیون دنبال کننده‌اش اعلام کرد که او به عنوان سوپرمن بازنخواهد گشت. او نوشت: «من به تازگی با جیمز گان و پیتر سفران ملاقات داشتم و این خبر غم انگیزی است. بعد از اینکه استودیو قبل از استخدام به من گفت که در ماه اکتبر بازگشتم را اعلام کنم، مشخص شد من به عنوان سوپرمن برنمی گردم.»
او افزود: «اما زندگی همین است. این تغییرات اتفاق می افتد. به آن احترام میگذارم. جیمز و پیتر جهانی برای ساختن دارند. برای آنها و همه کسانی که در جهان جدید مشارکت دارند آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم.»

اولین بازی کاویل در نقش سوپرمن در فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در سال ۲۰۱۳ بود که به فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» در سال ۲۰۱۶ و «لیگ عدالت» ۲۰۱۷ منجر شد. کاویل همچنین برای فیلمبرداری مجدد صحنه های «لیگ عدالت» زک اسنایدر که در سال ۲۰۲۱ در سرویس استریم HBO Max پخش شد، بازگشت.

خبر عدم بازگشت هنری کاویل به عنوان سوپرمن، دومین نقش مهمی است که او امسال از دست داده است. در ماه اکتبر اعلام شد که او برای فصل ۴ سریال «ویچر» (The Witcher) از نتفلیکس باز نخواهد گشت و لیام همسورث نقش او را برعهده گرفت. با وجود از دست دادن این دو نقش بزرگ، کاویل همچنان در پروژه های دیگر مشغول خواهد بود. او فیلم مهیج جاسوسی «آرگایل» (Argylle) به کارگردانی گای ریچی را در مراحل پس از تولید دارد و همچنین در نقش شمشیرزن جاودانه اسکاتلندی در فیلم «هایلندر» (Highlander) نقش آفرینی می کند.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.