چرا در برابر این مسئولان کشور نمی‌توان با ادب بود؟

اظهارات چند مقام مسئول در کشور با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمدحسین روانبخش در کانال مجمع فعالان اقتصادی نوشت: پزشک برای درمان بیماری شما، مصرف دارویی را حیاتی می‌داند. دارو پیدا نمی‌شود و فردی به شما توصیه می‌کند «دوماه صبر کنید». درباره‌ی این آدم چه می‌شود گفت؟ وزیر بهداشت درباره کمبود دارو چنین گفته است.

دولت قرار بوده نهضت مسکن راه بیندازد و سالی «یک‌میلیون مسکن بسازد. حالا فردی به شما که دیگر حتی قادر به پرداخت اجاره نیستید، می‌گوید «نباید دولت را مسئول ساخت مسکن کنیم، ساخت مسکن را باید مردم انجام بدهند»! درباره‌ی این آدم چه می‌شود گفت؟ رئیس‌مجلس درباره کمبود مسکن چنین گفته است.

پول جمع کرده‌اید تا خودروی «محصول خودکفایی کشورمان» را بخرید، اما ظرف یک‌سال قیمت خودروی «داخلی» دوبرابر شده و شما متحیر مانده‌اید. فردی توضیح می‌دهد که «دشمن با فشار بر نرخ ارز آن را افزایش داد تا قیمت طلا و خودرو افزایش پیدا کند». درباره‌ی این آدم چه می‌شود گفت؟ سخنگوی‌دولت درباره‌ی افزایش قیمت‌ها چنین گفته است.

این مطالب را هم ببینید:

 

دوهفته است هوا به شدت آلوده است، مدارس تعطیل است و هر روز آلودگی، جان میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند. همه انتظار اقدام «فوری، سریع، انقلابی» دارند که فردی مژده می‌دهد «مقرر شد منابع مالی نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی در بودجه سال آینده گنجانده شود تا با این نوسازی مشکل آلودگی هوا را تا حدی حل و فصل کنیم». درباره‌ی این آدم چه می‌شود گفت؟ رئیس شورای شهر تهران چنین اظهار نظری کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.