پشت‌پرده کاسبی شیرین «بایا» از تبلیغات تلویزیونی!

آنطور که از بررسی داده‌ها مشاهده می‌شود خاندان ابراهیم بای سلامی، تعداد زیادی شرکت با عناوین و کارکردهای مختلف ثبت کرده‌اند و در حال فعالیت هستند که سوالات و ابهامات زیادی درباره آنها جود دارد.

به گزارش تازه نیوز، سایت مشرق در گزارشی با اشاره به برخی ابهامات درباره موسسین و سهامداران شرکت حامی بایا، نوشت: با در نظر گرفتن نکاتی که در خصوص شرایط خانوادگی ابراهیم بای سلامی بخصوص مواردی که در حوزه مسایل سیاسی و اقتصادی مطرح است، علامت سوال بزرگی وجود دارد که آیا مجموعه بایا صرفا پلتفرمی برای تجارت b۲b و یا b۲c است یا باید نگرانی هایی نیز نسبت به آینده این سایت در نظر گرفته شود؟

به عنوان نمونه یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که در حال حاضر در خصوص فعالیت این وبسایت فروش مطرح است اینکه با چه پیوست امنیتی در حال جمع‌آوری اطلاعات تولیدکنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور است، بطوریکه از جزئی‌ترین اطلاعات مالکان تا کلی‌ترین اطلاعات کسب و کارها را جمع‌آوری می‌کند.

مسئله ناگفته دیگر در تبلیغات تلویزیونی این فروشگاه اینترنتی، ناگفتن تمام واقعیت است بگونه‌ای که این موضوع به مخاطب گفته نمی شود که حتی برای ثبت‌نام اولیه در این سایت فرد باید ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کند که البته تخفیف ۵۰ درصدی شروع پروژه نیز برای آن در نظر گرفته‌اند. در عین حال معلوم نیست این هزینه که در مجموع کشور رقم بسیار زیادی می‌شود قرار است کجا هزینه شود؟

سوال جدی دیگری که در خصوص تبلیغات پر حجم این وبسایت فروش مطرح است اینکه آیا شرکتی که به صورت مسئولیت محدود ثبت شده و تابع قوانین آن است -در این نوع شرکت‌ها هر کدام از اعضا  فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت می باشد-  با سرمایه ثبتی ۲ میلیارد تومانی توان این را دارد که نسبت به بازپرداخت دیون و خسارات احتمالی به مردم پاسخگو باشد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.