زلنسکی: اطمینان نداریم پوتین زنده باشد!

زلنسکی در خصوص احتمال مذاکرات صلح با روسیه گفت که اطمینان ندارد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه زنده باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین روز گذشته (چهارشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس در نشست سالانه «مجمع جهانی اقتصاد» در «داووس» در خصوص احتمال مذاکرات صلح با روسیه گفت که اطمینان ندارد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه زنده باشد.

به نقل از ایسنا، بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی «مترو»، رئیس‌جمهور اوکراین که از تریبون‌های مختلف برای درخواست سلاح از متحدان غربی خود استفاده می‌کند، طی سخنرانی در نشست داووس بار دیگر خواهان عرضه سلاح‌های بیشتر غرب به اوکراین برای نبرد با روسیه شد.

این مطالب را هم ببینید:

وی در بخشی از سخنرانی خود در ارتباط با موضوع مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه به مسئله گفت‌وگو با رئیس‌جمهور پوتین اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر، نمی‌دانم با چه کسی صحبت کنم. من مطمئن نیستم که رئیس جمهور روسیه هنوز زنده است یا خیر و نمی‌دانم که چه کسی در آن‌جا تصمیم‌گیری می‌کند. من چنین اطلاعاتی در اختیار ندارم».

در حالیکه هیچ‌گونه شواهدی درباره بیماری رئیس‌جمهور روسیه وجود ندارد، برخی منابع غربی تلاش می‌کنند تا در بحبوحه جنگ اوکراین سلامت ولادیمیر پوتین را زیر سؤال ببرند و حتی مدعی شده‌اند که بدل پوتین در برخی مکان‌های عمومی حاضر می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.