یک انتقال جنجالی دیگر در النصر/ رونالدو کاپیتان رئال را به عربستان برد

رسانه‌های عربستانی از توافق باشگاه النصر برای عقد قرارداد با هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه النصر که اخیراً در انتقالی پرسروصدا کریستیانو رونالدو را با عقد قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفت، حالا به نظر می‌رسد نظرش معطوف به جذب لوکا مودریچ هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید شده است.

روزنامه عربستانی «الیوم» اولین رسانه‌ای بود که خبر داد باشگاه النصر برای عقد قرارداد با برنده توپ طلا در سال ۲۰۱۸ به توافق رسیده است. روزنامه «المیدان الریاضی» عربستان هم به نقل از منبعی که نامش فاش نشده، مدعی شد مودریچ ۳۷ ساله قراردادی را با النصر امضا کرده و به زودی این انتقال از سوی این باشگاه عربستانی اعلام خواهد شد.

قرارداد فعلی‌ لوکا مودریچ با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و به همین خاطر طبق قوانین می‌تواند در این پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود. روزنامه‌های عربستانی مشخص نکرده‌اند که این هافبک کروات چه زمانی قرار است به النصر ملحق شود؛ در پایان فصل یا در همین پنجره زمستانی!

به نقل از تسنیم، مودریچ این فصل در ۲۳ بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن پنج گل، دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او همچنین به تیم ملی فوتبال کرواسی در دو دوره اخیر جام جهانی به ترتیب به کسب عناوین دوم و سوم کمک کرده است.

رامون آلوارس خبرنگار اسپانیایی روزنامه «مارکا» هم مدعی شده که النصر قراردادی دو ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو به مودریچ پیشنهاد داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.